15.5.11

Dag 01.















"Et billede af dig selv taget for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv".

Det her billede er taget i slutningen af april, så det er da for nyligt? :-)

1. Jeg er sindssygt kræsen. Det er ikke bare sådan lidt småkræsen, men sådan virkelig(!) kræsen. Jeg kan f.eks. ikke lide frugt og grøntsager (kun grillede majskolber og kartofler som pomfritter eller skåret i meget små stykker med en masse olie og krydderier ovenpå) og dyr af enhver slags fra havet. Så jeg er en kødæder. Spiser jo næsten ikke andet, da jeg ikke får frugt, grøntsager og fisk. I kan tro jeg bliver mobbet meget. - og med mobbet mener jeg at hver gang jeg spiser med mine venner og bekendte, skal de altid nævne mine spisevaner.  :-)
2. Jeg har en tvillingesøster. Det er jo nok noget som folk syntes er ret sjovt, fordi jeg har en der ligner mig på en prik ... Men så tager i fejl, for vi ligner slet ikke hinanden - overhovedet. Men det er nu alligevel lidt rart at have en tvilling, for så har man altid en at tage med sig til Århus. ;-)
3. Jeg har en kæmpe kærlighed til musik. Der findes simpelthen intet bedre, end at sidde og lytte til sine ynglings numre og være i sin egen lille verden. Skal til Northside festival næste måned, og glæder mig sindssygt meget til at lytte de mange kunstnere. Skal nok snart vise jer nogle af de sange jeg lytter til for tiden, så i kan se min musiksmag.
4. Jeg har ikke fortalt nogen om min blog. Jeg har da overvejet at fortælle det til min store- og tvillingesøster, fordi vi alle læser blogs og sådan har det tilfælles og tit snakker om det, men så alligevel syntes jeg det her skal være mit sted, og jeg ville syntes det var mærkeligt hvis de sad og læste med. Så indtil videre er bloggen mit 'hemmelige' sted.
5. Jeg elsker sort, og jeg har også en masse sort tøj. Mit tøj har ikke så mange farver, for holder mig til de mere simple farver som sort, hvid og heavy blue fordi dem kan jeg bedst lide, så jeg springer nok ikke ind i trenden med de stærke farver.






2 kommentarer:

  1. HEY!
    Jeg skal også til Northside! Fedt, fedt, fedt!!
    De har et fantastisk program!

    SvarSlet
  2. JA!
    De har et rigtig godt program! :-)

    SvarSlet