21.5.11

Dag 07.

















Et billede af dig og din nærmeste ven:

Da jeg ikke vil vise billeder af mine venner, er den her udfordring jo lidt svær. Jeg ville kun gøre det, hvis det var i orden med dem, men alligevel vil jeg ikke spørge dem, da den her blog er 'hemmelig'... eller, hemmelig for andre end mine søstre, og de veninder min storesøster har fortalt det til. ;-)
Nå, men så kom jeg jo på den idé at vise billeder af min hund. - "Hunden er menneskets bedste ven", som man jo siger. Det ville nu være ret sørgeligt hvis min bedste ven var en hund, men jeg tror i har forstået pointen! :-)

Har allerede postet et billede af ham i dette indlæg, men nu tog jeg lige nogle flere i dagens anledning. :-)
Senere får i at se hvad jeg købte på kræmmermarked i går!

4 kommentarer:

  1. hæhæhæ. "og de veninder min storesøster har fortalt det til. ;-)"
    - emma, jeg kan rigtig godt lide din blog! ;)

    SvarSlet
  2. årh, tusind tak charlot'. :-)

    SvarSlet