29.5.11

Dag 14 og 15 .















Et billede af dig og din familie:

Jeg vil jo ikke rigtig poste billeder af andre end mig på bloggen ... Eller, har jo faktisk postet billeder af mine søstre, men det var da de fandt ud af at jeg har en blog! Så her får i en flot tegning, som man tegnede den i gamle dage! Flot, hva'? ;-)

Nævn de 10 første sange på din iPod/Pc(Mac)/Mp3-afspiller, når den er på shuffle:

Blue Van - Out Of Control.
Turboweekend - Erase Myself.
Mads Langer - Judas Kiss.
Iron Man - Black Sabbath.
Dúné - To Metropolis.
Vinnie Who - Game On.
Sleep Party People - Notes To You.
Agnes Obel - Just So.
The Beatles - Twist And Shout.
Ginger Ninja - Sunshine.

Det var godt nok en heldig shuffle! :-)

8 kommentarer:

  1. The Blue Van <3

    SvarSlet
  2. Hey!
    Super cool blog, du har :-)
    Og jeg ville lige rose dig for din ''DIY Cutted tee guide''! Jeg prøvede selv igår, bare med en sort t-shirt, og du har simpelhen beskrevet det så godt, at selv jeg(som ikke er en haj, til sådan noget) kunne finde ud af det- og den blev bare rigtig fed! Thumps up!
    Signe ;-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak! :-)
    Hvor fedt at du kunne forstå det jeg skrev! Jeg var ret usikker på om i kunne forstå det der med at folde strimlerne over hinanden, så det er rigtig godt at du forstod det. ;-)

    SvarSlet
  4. fed musik smag, har selv alle de 10 sange på min ipod, ret random! - det synes jeg lige du skulle vide :-D

    Hilsen Anonyme Laura.
    (p.s dúné, det er god stil!)

    SvarSlet
  5. Wow, i lige måde, hvis du har alle 10 sange allerede, må du godt nok have en god musiksmag! :-)
    - og ja, dúné er rigtig god stil! De er jo mit ynglingsband. ;-)

    // Emma.

    SvarSlet
  6. ja dúné er også mit ynglingsband har det efterhånden været i 2½ år :-D
    glæder mig overdrevet meget til deres nye album!

    - Laura

    SvarSlet
  7. Ja, kan bare slet ikke vente med at høre deres album! Lad det nu bare blive 2012! :-)

    // Emma.

    SvarSlet