27.5.11

H&M WaterAid kollektion.







Så fandt jeg i går ud af, at der er kommet en ny H&M kollektion kaldet 'WaterAid'. WaterAid er en international støtte - aid - organisation, som vil hjælpe med at bidrage til verdens fattigste samfund, så de kan få rent vand, og 25% af alt der bliver købt i WaterAid kollektion, går til det formål.
Syntes faktisk at kollektionen er rigtig fed, for hvis jeg ser bort fra farverne sort, hvid og grå (hæhæ) så er min ynglingsfarve blå, og da stort set alt i kollektionen er blåt, er jeg jo bare glad, OG så går en fjerdedel af pengene til et godt formål! - det er vidst det jeg kalder et win, win. :-)
Se kollektionen her.

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin kollektion! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, syntes jeg nemlig også! :-)

    SvarSlet
  3. Det er en rigtig flot kollektion. Dejlig blå. Jeg er især vild med sarongen og stråtasken! :-)

    //Caroline

    rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja, det er. Og ja, sarongen og stråtasken er ret så flotte. :-)

    SvarSlet