23.5.11

I dream of birds playing guitar + Dag 09




































Igår fik min storesøster den idé, at vi kunne folde traner med galakse print, og så gik mig og mine søstre ellers igang med at finde billeder, printe dem ude og så ellers bare folde disse seks smukke traner, som nu så fint pynter mit værelse ... Eller, lige nu ligger de på mit skrivebord, fordi de hele tiden faldt ned, da snoren kun var sat fast med tape -.- . Kender i en nemmere måde at få sat tråd fast på en murstensvæg? :-)
Nu videre til dagens spørgsmål!

Noget du er stolt af, fra sidste måned:

Hmm ... For at være ærlig, kan jeg slet, slet ikke komme i tanke om noget! Hvad lavede jeg i april? ................ prik, prik, prik. Nej, jeg lavede åbenbart ingenting(!) i april, siden jeg ikke kan huske noget. ;-)

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de bare fine!

    //Veronica.
    www.ellisorev.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte!
    Tror du at du evt. ku' lave et guide til dem?:-)
    Og så ville jeg lige spørge om hvordan du har lavet den der sorte, tykke seperationslinje den hvor datoen står over hvert indlæg? ;-)

    http://camilaandersen.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Veronica: Tusind tak! ;-)
    Camilla: Mange tak!
    Altså, jeg lærte det af min mormor for 2 år siden, men du kan se hvordan man laver dem på youtube her.
    Stregen over indlægget forklarer Christine Rosa meget fint i dette indlæg. :-)

    SvarSlet
  4. Gætter på du høre Apollo, ihvertfald med den titel!
    Ville ønske jeg havde nogle kreative fingre, sådan nogle ville pynte i mit værelse :)

    SvarSlet
  5. Rigtig cool idé i kom med! hyggelig blog du har dig x x x
    - kamillashitty.blogspot.com

    SvarSlet
  6. . : Ja, eller, hører den ikke, men kom i tanke om titlen da jeg tænkte 'bird'. :-)
    Kamilla: Mange tak! ;-)

    SvarSlet
  7. De er bare vidunderlige !! :-)

    Signe
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet