17.5.11

Monki Love + Dag 03.

Hvide shorts: Lanelle, 200,- // Transparent grå tee: Mariella, 200,- // Heavy blue strik: Velma, 300,- Grå buksedragt: Isabella, 280,- // Mønstrede bukser: Anya, 250,- // Hvid vintage kjole: Mona, 300,-  Mønstret bandeau-bh: Ella, 60,- // Sort lædertaske: Ellin, 300,- // Sort sweater: Lindsay, 120,-  Newspaper text top: Ophelia, 120,- // Sort buksedragt: Estella, 200,- // Hvid skjorte tee: Felice, 280,- 

Monki er (uden tvivl!) mit ynglings tøjmærke. Jeg elsker alt ved det, elsker snittene, elsker farvevalget, elsker deres prints - jeg elsker Monki. Har derfor lige lavet en collage over nogle af de (mange) ting jeg ikke ville have noget imod flyttede hjem hos mig. ;-)
Nu til spørgsmålet.

Hvad lavede du i dag?:

I dag har jeg været i skole, men vi havde tværsdag - og skal også have det de næste to dage - så havde engelsk hele dagen, hvor vi bl.a. så en film der hedder: "Death Poets Society". Efter skole havde mig og min søster så aftalt at vi ville gå lidt i genbrugsbutikker, og fik da købt en sort sweater og en en sort tee. Når den sorte tee er vasket vil jeg 'trylle' lidt med den. :-) Hvad jeg mener med det, kan i få at se senere på bloggen, hvis resultatet bliver godt. ;-)

Hvad har I lavet i dag?

6 kommentarer:

  1. Tusinde tak for kommentaren for min blog! :) Synes din er rigtig fed, og jeg er lige blevet fast læser!

    xx Olivia

    snapshot-olivia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt, og tak selv. Din blog er også rigtig fed - det er jo derfor jeg læser den. ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også bare monki!:D

    - endlesscolours.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja, hvad er der man ikke kan elske ved Monki? :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig fed blog!
    Læser med nu :-)

    monpropreespace.blogspot.com

    SvarSlet