22.5.11

More galaxy + Dag 08.














Syntes det var så sjovt at lave dette billede, så lavede lige et til i dag, med mine solbriller i stedet for kameralinsen. :-)
Nu videre til dagens spørgsmål!

Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor?

Mit mål for denne måned - og de næste par måneder - er at stoppe med at købe ting! Jeg er nødt til at indse det ... Jeg er blevet en shopaholic, og jeg er altså nødt til at holde lidt (meget) igen! Og så er jeg også nødt til at få et arbejde - jeg har virkelig brug for det! ;-)

13 kommentarer:

  1. Hej emma!
    er vild med din blog! ;-)
    Vil lige hører om du redigere dine billeder?
    Hvis ja, hvor? :-)

    http://camilaandersen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Emma, du er overhovedet ikke en shopaholic... Den dag du bliver som Mutti, så giver jeg kage!

    SvarSlet
  3. Camilla: Tusind tak!
    Og ja, redigerer mine billeder i et program der hedder: Toycamera Analogcolor. :-)
    Bigsis: ...

    SvarSlet
  4. Super nice billed! Jeg er nok også selv lidt af en shopaholic desværre... men så er du i det mindste ikke alene ;)
    www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Super fedt billede :-) har du også brugt Toycamera Analogcolor til at lægge galaxebillederne indover?

    Annasdelights.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Camilla: Tak! Ja, det er noget værre noget, men så er det jo godt at vide man ikke er alene om det. ;-)
    Anna: Tusind tak! Nej, det har jeg brugt Photoshop til, så bagefter redigeret dem i Toycamera Analogcolor, og til sidst lavet animationen. :-)
    Btw. skulle lige sige fra min store- og tvillingesøster, at de elsker din blog. :-)

    SvarSlet
  7. Hej Emma, dine galaxy billeder er rigtig flotte, men er Toycamera Analogcolor ikke ku´n til mac computere.. som din jo også er? :-)

    Signe
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hej Signe. :-)
    Nej, programmet er ikke kun til en mac computer, både dem med pc og mac kan få det. ;-)

    SvarSlet
  9. hey emma :)
    har lige fundet din blog og hvor er en fed!
    elsker billederne!
    følger den nu, knus amalie.

    WHATABEAUTIFULWASTEOFTIME.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  10. Hej Amalie. :-)
    Tusind tak, er glad for at du kan lide den! ;-)

    SvarSlet
  11. Suuuuuuper fed blog. Har lige fundet den og er blevet fast læser :) Du har virkelig lækkert layout! hvordan får du dine billeder så store?

    Hilsen Sofie Louise

    http://so-many-shades-of-white.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Super fed blog, ville lige høre hvordan du laver den sorte streg ovenover indlæggene? :-)
    Jeg er også en shopaholic, så du er ikke alene, har dog også bestemt mig for at gå på afvænning! :-)

    Jeg er blevet fast læser, du er velkommen til at tage et kig på min blog:

    http://ijustwantmoneyforclothes.blogspot.com/

    xx Katrine Anna :)

    SvarSlet
  13. Sofie Louise: Mange tak! Jeg ændrer bare mine billeders vidde så de passer på bloggen - i mit tilfælde 800 pixels - i et program på min mac som hedder iResize, og så når jeg har overført dem, så vælger jeg at de skal være den originale størrelse og så passer de bare perfekt. :-)
    Katrine Anna: Tusind tak! Du kan se i dette indlæg af Christine Rosa, hvordan jeg laver stregen. ;-)

    SvarSlet