25.5.11

New in + Dag 11























Tog i dag ned i den lokale genbrug, for at lede efter en tee jeg kunne lave en cutted tee ud af, så jeg kan lave en guide til jer. Der fandt jeg så denne tee med den smukkeste farve! (endelig får jeg lidt farve ind i min garderobe) Men, jeg kom altså lige til at passere denne utroligt flotte cowboyvest, og jeg kunne jo ikke bare lade den hænge, så den røg altså med hjem. :-)
Laver guiden til cutted tee i morgen, da jeg lige syntes tee'en skal vaskes, før jeg begynder at klippe i den.
Nu til dagens spørgsmål!

En youtube video du specielt godt kan lide:


Uh, for tiden må være en af de mange 'Bo og Lis' videoer! Det er virkelig for dem med en utrolig plat humor, men sjovt er det godt nok! Jeg får hvertfald altid(!) grineflip!
Så her får i 'Bo og Lis og Anden Verdenskrig'. ;-)

9 kommentarer:

  1. Jeg har lige fundet din blog, og jeg synes den er super skøn! Jeg er blevet fast læser og glæder mig til at læse med! Kig forbi min blog hvis det frister ;)

    Lucia/
    www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lucia: Tusind tak! Kigger forbi din blog med det samme. :-)
    Cecilie: Mange tak! ;-)

    SvarSlet
  3. rigtig sød blog du har. du tager nogle gode billeder :-)

    mariapoulsen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Fede køb og fin blog :-)
    xx

    SvarSlet
  5. lækker vest (:
    xoxo

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet