21.5.11

New in - kræmmermarked.




























Det her var hvad jeg købte på kræmmermarkedet i går: en gammel skoletaske fra ca. 1920'erne, en hvid knagerække, en gammel lædermappe og to sølvringe. Er specielt glad for tasken og lædermappen! Vil prøve at bruge tasken som skoletaske, men er bare så bange for at den går i stykker! - Tror bare det er mig der er paranoid. :-)

Var også på samme kræmmermarked sidste år, og der købte jeg min elskede grønne gammeldags telefon, som kan ses på det tredje billede i dette indlæg. Det betyder at jeg nu i ét år, har plaget min far om at få et telefonstik på mit værelse, men stadig uden held. ;-)

13 kommentarer:

  1. Flotte ting!
    Jeg har også en skoletaske, som var min mors der ligner meget den, de er så fede! :D
    Er helt vild med ringene!

    //endlesscolours.blogspot.com - kathrine

    SvarSlet
  2. Tusind tak!
    Jeg har også allerede en sort old school lædertaske i forvejen, så nu må jeg skiftes lidt mellem den og min nye. :-)
    Tak, er også vild med de ringe du købte! ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine sager! Er specielt vild med tasken og ringene :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak! Det er jeg også. :-)

    SvarSlet
  5. Jeg bliver nød til at lægge din blog på min blogroll, har nu siddet og freaket i noget tid, og jeg ELSKER den! Thumbs up :-)

    Oliver
    www.wardrobebyoliveranton.com

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er du dejlig! Dig og dine søde ord har lige gjort min dag fuldent! - Elsker virkelig også din blog! :-)

    Emma.

    SvarSlet
  7. Hej Emma, jeg kan rigtig godt lide din blog og stil! Syntes det var fedt, sådan som du "tryllede" med den sorte top - det kunne være fedt med en guide ;-)
    -hvis du vil så tag et kig:
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Tusind tak Signe! Har også planer om at lave en guide i næste uge. ;-)

    SvarSlet
  9. din blog er utrolig, ret guf for øjnene. xx

    kram Anna

    SvarSlet
  10. Sindsygt lækre ting ! Elsker din blog, den er for sej :-) - Er blevet fast læser.

    XX Victoria.
    www.thawaitisover.blogspot.com
    - Kig forbi og bliv fast læser hvis du har lyst :)

    SvarSlet
  11. Tusind tak Victoria! Tjekker din blog ud med det samme! :-)

    SvarSlet