14.5.11

New In.








Necklace: Only, Tee: Monki, Belt right: Second hand, Belt left: H&M, Shirt: Second hand.

I onsdags var jeg i den lokale genbrugsbutik og købte en hvid herreskjorte og et læderbælte. Skjorten havde ærmer som jeg så klippede af. Er blevet meget tilfreds med resultatet! I går var jeg så i Aarhus med min tvillingesøster og hendes veninde, hvor jeg købte en flot fjer halskæde fra Only, et læderbælte fra H&M og en tee fra Monki. :-)

I dag skal jeg intet andet end at slappe af herhjemme - og måske tage mig sammen til at læse en skole bog, jeg skal have læst til om en uge - og måske se en film? ;-)

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Årh, kan godt lide t-shirten fra Monki. Jeg kan se din blog er ny, men synes allerede den er fin. Følger helt klart, håber du vil kigge forbi mig og min venindes ;-)

    //Veronica.
    www.ellisorev.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fine ting du har fået købt. Er vild med secondhand skjorten :)
    Fin blog du har.

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Veronica - Kan jeg også, den koster kun 80 kr. hvis nu du fik lyst til at smutte forbi en Monki butik. Tusind tak, kigger forbi dig og din venindes blog med det samme. :-)
    Simone - Tusind tak, og ja er også ret vild med skjorten. I lige måde, følger dig allerede. :-)

    SvarSlet