20.5.11

Rooms of the sisters.








Min store- og tvillingesøster fandt i dag ud af at jeg har en blog -.- ... Efter kun én uge. Men på en måde er det jo godt, for det betyder at den er blevet så populær at de kunne finde den på egen hånd. Så nu er de nærmest helt oppe at køre, og kommer med idéer til indlæg osv. og så syntes de da lige at deres værelser skulle med på bloggen. Billederne ovenover er fra min storesøsters værelse og billederne nedenunder er fra min tvillingesøsters værelse ...





... Hendes billeder er mere close-ups af værelset, men det var sådan hun ville have det. Håber i fik lidt inspiration fra billederne. ;-)

Var på kræmmermarked på Tangkrogen i Aarhus i dag, og købte nogle ret gode kup! Dem får i selvfølgelig at se i morgen. - Jeg er hvertfald selv ret meget oppe at køre over dem. :-)

12 kommentarer:

  1. Flotte værelser! x
    Jeg glæder mig til at se hvad du fik købt:D

    SvarSlet
  2. Det bliver de glade for at høre!
    Ja, det skal du nok få at se i morgen. :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine værelser! :)

    // Emma
    www.emmamartiny.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Wouw jeg må virkelig sige at jeg syntes begge dine søstre har rigtig god smag når det komme til indretning! :O
    - jeg følger dig nu, håber du vil kigge forbi mi blog på www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det bliver de glade for at høre! ;-)
    Jeg følger dig allerede på bloglovin'. :-)

    SvarSlet
  6. Emmas (yndligs) sis!21. maj 2011 18.44.00

    Jeg takker mange gange for rosen af mit værelse! ;)
    Og takker også lige Emma for at være sådan en dygtig lille dreng!

    - Emmas bigsis!

    SvarSlet
  7. sikke en fin blog du har dig her :-) den skal jeg da helt klart til at følge...
    Jeg vil lige høre hvordan din storesøsters reol (den hvide der) ser ud i den nederste række?? har selv sådan en reol og mangler lidt inspiration.. og så vil jeg også høre hvor det smykke-rensdyr er fra, for det er da for fedt?!!
    /SiK

    SvarSlet
  8. Tusind tak! :-)
    Den nederste række har hun bare flettede kurve med småting i.
    Smykke-rensdyret har min bedstefar lavet, faktisk først kun to til mig, men han lavede lige to ekstra til mine søstre. ;-)

    SvarSlet
  9. wow. hvor er det bare fint :O

    SvarSlet
  10. Hej, jeg ville bare lige sige, at det er nogle utrolige yndige og stilfulde værelser!
    Så ville jeg også lige spørge, hvor man finder sådan et smukt smykketræ? (Det er nogle virkelige flotte smykker, I har!)

    Hilsen mig. :)

    SvarSlet
  11. Man kan ikke finde dem nogen steder, det er nogen vores bedstefar har lavet til os. (Tusind tak!) :-)

    SvarSlet