4.6.11

Dag 21.

Et screenshot af skrivebordet på din computer:

Ja, sådan ser mit skrivebord ud. Jeg ændrer tit mit skrivebordsbillede, da jeg tit falder over nye inspirerende billeder. Jeg er et ordensmenneske, og det kan man godt se på min computer, for der er ingenting der ligger og roder - præcis som jeg vil have det. :-)

Jeg elsker silhuetten af flyvende fugle - de er jo også med i min header - og syntes det her billede er så smukt, med de neutrale fugle og den farvede himmel. I like! ;-)

6 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt billede! Hvor har du fundet det?

    SvarSlet
  2. Ja, det er det. Har fundet det på Flickr, men kan desværre ikke huske hvad jeg søgte på. ;-)

    SvarSlet
  3. Virkelig smukt, farvet billede!
    Og jeg kender det kun alt for godt, det med at der ikke skal være rod på computeren! Billeder og dokumenter skal ligge i ordnede mapper! :)

    SvarSlet
  4. Ja, det er et virkelig smukt billede!
    Nemlig, det skal altså bare være orden i tingene! :-)

    SvarSlet
  5. Det er virkelig et flot billede! Og er enig med dig i, at der skal være orden i tingene. Alle mine billeder er sorteret på min computer og også dokumenter for den sags skyld. Det er bare så rart og meget nemmere at finde så! ;)

    /Emma
    www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Ja, billedet er så flot! Og ja, der skal altså bare være orden i tingene. Det er meget mere overskueligt, og som du siger, er tingene meget nemmere at finde! ;-)

    SvarSlet