6.6.11

Dag 23.








Det sidste du spiste og drak:

... var kartoffelchips og et glas vand. Kartoffelchipsene fordi vi havde gæster i lørdags, så vi havde lidt chips og slik tilbage, så i går aftes hældte min far en pose chips op i en skål, men vi fik ikke spist så mange, så de stod så tilbage i dag og så jeg kunne jo ligeså godt lige hapse nogle. Vand fordi ... jeg godt kan lide vand? :-)

Jeg ved det godt, dårlige spisevaner, men jeg tager bare ikke på, ligemeget hvad jeg spiser, og så får man altså som vane at spise usundt, bare fordi man kan. :-)

2 kommentarer:

  1. Kender godt det med at spise usundt,
    jeg tager ligesom dig heller ikke meget på,
    næsten lige meget hvad jeg spiser. Derfor
    er det temmelig let at komme til at "glemme"
    hvor mange usunde sager man får spist. Nogle
    kalder mig heldig, selv føles det dog ikke
    altid sådan da jeg gerne vil tage en smule
    på i vægt, måske kender du det? (:

    Hilsen 'Emma, en 14-årig der minder meget om dig'

    SvarSlet
  2. Jeg ved præcis hvad du mener! Godt at vide, der er andre der minder om mig ... og mine spisevaner, og så endda en der har det samme navn som mig selv. ;-)

    SvarSlet