7.6.11

Dag 24.






Source: Monki.com.

Hvad du end har lyst til:

Jeg har lyst til at vise de her Monki billeder. Man kan ikke andet end at elske dem. Jeg elsker farverne, tøjet, perspektivet, udtrykkene, størrelsesforholdene ... Jeg elsker(!) Monki! Men det har jeg vist fortalt før. ;-)

Vil gerne sige, at jeg syntes det er vildt at jeg har 76 followers gennem Google Friend Connect og 18 gennem Bloglovin'! Jeg elsker når i kommentere, og vil med glæde svare igen, så smid endelig en kommentar! I gør det meget sjovere at blogge. :-)

8 kommentarer:

  1. Elsker de billeder og monki!
    Bare træls at der ikke ligger en monki i nærheden af hvor jeg bor..
    - Klart du har fået 76 followers, din blog er jo super go' ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, man kan ikke andet end at elske monki!
    Hvor træls for dig! Tror ikke jeg kan leve uden en monki butik i nærheden.
    Tusind tak fordi du siger det! Du gør min dag endnu bedre! ;-)

    SvarSlet
  3. Det er fedt med monkis billeder, det er nærmest kunst i sig selv :-)
    Jeg forstår godt de mange følgere, for din blog er rigtig god Emma ;-)

    Signe
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Ja, de er nemlig nærmest kunst i sig selv. :-)
    Tusind tak for din ros Signe, det er rigtig dejligt at høre! ;-)

    SvarSlet
  5. Synes du fortjener flere følgere, men det kommer lige pludseligt! Jeg er i hvert fald en trofast læser, og jeg elsker hver gang du opdaterer med nye indlæg! du virker som en rigtig sød pige :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak, fordi du syntes det. Er glad for at du følger med, og ser frem til mine indlæg! :-)
    Ej, mange tak! Kan kun sige i lige måde! - Er også en trofast læser af din blog. ;-)

    SvarSlet
  7. Øj, nogle super lækre billeder! Det ser bare SÅ lækkert ud, jeg må hellere studerer Monki lidt nærmere ;-)

    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Ja, de er ret lækre! Og ja, du må hellere studere Monki lidt nærmere. ;-)

    SvarSlet