8.6.11

Dag 25.




Hvad har du i din taske?

Det her er hvad jeg har i min taske, hvis jeg fx. skal til Aarhus. Tasken er den jeg bruger aller mest (altid) og også den jeg bruger, når jeg skal et smut til Aarhus for at shoppe. Med i den, har jeg: 
  • en køreplan - man skal jo lige tjekke togtiderne.
  • en læbepomade - den bruger man nu mest, når det var vinter, men den er altid god at have med sig.
  • min pung - man kan jo ikke shoppe, uden sine penge, vel? 
  • mine solbriller - nu er det jo ved at være sommer, så man ved jo aldrig?
  • min iPhone - for den kan man slet(!) ikke leve uden!
  • mine Marshall høretelefoner - man kan jo ligeså godt få noget ud af togturen frem og tilbage til Aarhus, så hvad er bedre end at lytte til noget lækkert musik?

Hav en forsat god onsdag! :-)


4 kommentarer: