11.6.11

Dag 28.

Sidste år.
Nu.
 Et billede af dig fra sidste år og nu - hvordan har du ændret dig?

Altså ... dengang var jeg pop - prøv engang at se på min bluse, den er lyserød! I dag er jeg all black. Men man ser bare altid sig selv som lidt bedre, når der er gået noget tid. En uge kan man tænke for sig selv: "Kæft hvor er jeg egentlig nice" og en uge efter, kan man tænke: "Jeg er altså lidt nice'ere end i sidste uge". Ved ikke om i også tænker tilbage, og bare tænker: "Gik jeg virkelig rundt i det der?". Men tror jeg nu der er mange der gør. ;-)

Lige om lidt smutter jeg til Århus, for jeg skal nemlig til Northside Festival. Jeg tager derind med min tvillingesøster - min storesøster skal også derind med sine veninder - og dem fra min klasse, skal rydde op derinde i dag og i morgen, for at tjene til vores klassetur i niende. Dem skal jeg simpelthen også lige nå at mobbe! :-)

7 kommentarer:

  1. Selvom du var pop, så du nu meget sød ud alligevel ;-) men jeg kender det alt for godt med at kigge lidt tid tilbage!

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha'. Godt at vide jeg ikke er den eneste, der kigger tilbage. :-)

    SvarSlet
  3. Vi har vel alle været i vores pop periode. Det er sjovt at kigge tilbage, og se hvor meget man har ændret sig :-)

    xx

    rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja, det har vi vel. Og ja, det er faktisk ret sjovt. :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det sjovt at man kan ændre stil så meget på bare et år? :-)

    http://addnec.blogspot.com/ :-)

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er det vildt, så meet du har ændret dig på et år :-) Det er vildt sjovt at se sådan noget (-;
    Jeg følger dig nu, håber du vil tage et kig på min blog (-: Jeg er dog først lige startet.

    http://craziness-ruler.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Lise: Ja, det er ret sjovt at man kan gøre ændres stil s meget, på bare et år. ;-)
    Ninna: Ja, ret vildt.
    Tusind tak fordi du følger mig, tager et kig på din blog med det samme. :-)

    SvarSlet