6.6.11

Dagens DIY.





En lille DIY jeg lige lavede. Har købt t-shirten i Monki for måske halvanden måned siden, og har været lidt irriteret på ærmerne. Syntes de var lidt for store, så jeg cuttede ærmerne af! Min tvillingesøster klagede over det, for hun syntes jeg klipper ærmerne af alt mit tøj for tiden, men har altså kun gjort det på fire stk. tøj. ;-)

Er meget tilfreds med resultatet! (min søster indrømmede også at det så bedre ud, med ærmerne cuttet af) Det er som at få en helt ny top - lækkert! :-)

20 kommentarer:

  1. wow, det ser så meget bedre ud! Du har faktisk lige givet mig en god idé, da jeg har en t-shirt med ærmer der bare stritter for meget ;)

    Signe
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fedt outfit! :)

    Lucia//
    www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Den er vildt fed! Synes det ser bedre ud uden ærmer, og så er det jo ikke helt dumt her til sommer :)

    evermoreida.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig fin ud! :-)

    //Caroline

    rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Agnes Victoria: Tak! :-)
    Signe: Ja ikke? Ja, det er så irriterende hvis ærmerne er for store og stritter, så syntes da du skal kaste dig ud i en DIY. :-)
    Lucia: Mange tak! ;-)
    Ida: Syntes jeg også. Ja, det passer lidt bedre med en top i stedet for en tee til sommer. :-)
    Caroline: Tusind tak! ;-)

    SvarSlet
  6. Kathrine: Mange tak! ;-)

    SvarSlet
  7. Det ser alt for lækkert ud! Syer du det ind bagefter, så stoffet ikke trevler, eller lader du det være? Jeg tror jeg gør det samme med én af mine t-shirts :)

    SvarSlet
  8. Ja, den blev lige lidt flottere. Jeg klipper langs syningen, så nej, syer det ikke ind bagefter. Syntes bare du skal springe ud i det, og gøre det med en af dine tee's. :-)

    SvarSlet
  9. Rigtig god blog - er fast læser nu :-)

    Det ville være fedt, hvis du ville kigge forbi www.justlikep.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Mange tak! Dejligt at hører du vil følge med. ;-)
    Kigger forbi med det samme. :-)

    // Emma. - www.the-black-one.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Bliver altså lige nødt til at spørge hvilket program du bruger til dine billeder, og hvordan du har lavet den "collage" med billedet af den oprindelige tee? :-)

    - I øvrigt er det en top lækker blog, du har! Flotte billeder, lækkert layout og velskrevne tekster!

    // Anne Louise.

    SvarSlet
  12. Jeg redigerer mine billeder i Toycamera Analogcolor, og lavede 'collagen' i Photoshop. Kender ikke selv til andre programmer som er ligesom Photoshop, for har brugt Photoshop i ret lang tid, men et program lignende kan nok sagtens gøre det samme. Det er jo bare at sammensætte to billeder. ;-)

    Mange tak for rosen! Kan hvertfald kun sige i lige måde! :-)

    // Emma.

    SvarSlet
  13. Fedt! Hvad kostede trøjen, og hvor er dit tøjstativ (eller hvad det nu hedder ;)) fra?

    SvarSlet
  14. Den kostede 80 kr. og mit tøjstativ er fra Ikea. :-)

    SvarSlet
  15. Hvad kostede stativet, og hvornår er det købt?

    SvarSlet
  16. Det kostede 229 kr. og er købt for ... ca. 3-4 måneder siden? Se det på Ikeas hjemmeside her. :-)

    SvarSlet
  17. Lige siden jeg så det her indlæg har jeg ledt og ledt efter dig igen! Jeg synes simpelthen bare din blog var så fed, og jeg skal selv til at klippe ærmerne af en bluse, så jeg ville se nogle små detaljer ved din bluse!
    Men jeg kunne bare ikke finde dig, så jeg lavede et indlæg på min blog, se det her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/06/jeg-sger-en-blogger.html
    og tadaa jeg fandt dig! :-D

    //Zitha
    http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Hvor fedt at Camilla hjalp dig med at finde mig! :-)
    Dejligt at du kan lide min blog, og fedt at du syntes godt om indlægget, og gerne ville finde mig igen. :-)

    // Emma.

    SvarSlet