15.6.11

DIY Leather Scissor Wallet.






Lavede denne pung i forgårs og i går, efter en guide på bloggen Passions For Fashion.
Læste i et indlæg i mandags, at Rikke på bloggen InOmniaParatus (som btw. er en vildt god blog!) havde været nede og købe materialerne til at lave den, og da jeg så fandt ud af, at jeg allerede havde alt hvad jeg skulle bruge til at lave den, gik jeg bare i gang! Syntes den er rigtig fin, og er helt go' på at lave flere med andre 'tryk'. Tror jeg vil finde mig en lille legetøjsrevolver og bruge den til at lave en til. :-)

12 kommentarer:

  1. Hvor vildt at du har lavet sådan én! Den er super fin :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. den er nice!! gid jeg kunne lave sådan en, og havde tålmodigheden..

    SvarSlet
  3. Agnes: Hahah, tak! Ja, syntes også den er blevet fin. ;-)
    Christina: Tak! Ja, det kræver lidt tålmodighed at lave den, men slut resultatet er det bedste af det hele! :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin!! Tror jeg da også lige jeg skal prøve. :)

    www.nomibekker.blogspot.com

    Nomi

    SvarSlet
  5. Mange tak! Det syntes jeg du skal prøve. ;-)

    SvarSlet
  6. Den er super fed! Meget flot lavet:) Hvad er det for noget læder du har brugt? Og hvor har du fået fat i det henne?

    SvarSlet
  7. 3 ord: FUCK HVOR NICE!
    Den er virkelig, virkelig fed. :)

    Som Anonym over mig spørger om, vil jeg også gerne vide hvad for noget læder du har brugt og hvor det er købt?

    SvarSlet
  8. Anonym: Tusind tak! Ved ikke hvad der er for noget læder, spurgte nemlig bare min mor, om hun havde noget læder liggende (hun syr meget) og det havde hun, og det var en læderjakke hun allerede havde klippet halvt i stykker. Har lige tjekket om det stod i jakken, men der stod kun det var 100% læder, ikke hvilken slags. ;-)
    Sofie: Hahah, tak! Ja, syntes også den er virkelig fed!
    Læs hvad jeg har skrevet til Anonym. :-)

    SvarSlet
  9. Vildt sej! :-)
    - Ku' være jeg skulle prøve at lave en ;-)

    SvarSlet
  10. Ja, syntes du skulle tage at prøve. ;-)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin Emma :-)! Glæder mig til at blive færdig med min. Hvilken slags polyfilla brugte du? Syntes ikke rigtigt mit virker optimalt.

    Knus Rikke

    SvarSlet
  12. Mange tak Rikke! :-) Glæder mig også til at se resultatet på din.
    Ved ikke rigtigt hvad den hed, men det var sådan en der var beregnet til at bruge til udendørs ting. Da min havde tørret i 12 timer, og stadig ikke var helt tør, satte jeg den udenfor i nogle timer, og så tørrede den. ;-)

    Knus Emma.

    SvarSlet