16.6.11

Feather in the wind.






(Citat fra Peter Pan med mennesker) hæhæ ... :-)

Lidt fjer inspiration i dag, fordi ... fjer er jo ret så lækre, og er helt vild med dem! (der er jo også en fjer i  min header). ;-)

Smutter snart til noget klasse tamtam, som er en lille "farvel og god sommerferie" begivenhed, hvor vi skal grille, spille rundbold og sådan. I morgen er jeg så i Djurssommerland med min klasse, så hvis jeg overhovedet orker at lave et indlæg i morgen, bliver det et sent indlæg.

Håber i har det godt!

5 kommentarer:

  1. Super fede billeder :-), og god tur til djurs i morgen.

    Knus,
    Katarina ♥
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Er helt vild med det tredje billede!(:

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Også mig, det ser vildt fedt ud! ;-)

    // Emma.

    SvarSlet
  4. Som de andre har sagt, super fede billeder! :)
    Jeg følger din blog, og håber du også vil følge min!
    - emiliefrederikke.blogspot.com

    SvarSlet