2.6.11

Get in line for the sunshine. + Dag 19















Lidt billeder fra i dag. Mange af blomster og planter, men det er fordi mine forældre er ved at lave en lille renovering af vores have, og dvs. at købe en masse blomster, træer og krydderurter. :-)
Nu videre til dagens udfordring!

Dine kælenavne og grunden til, at du har dem:

Det er sådan nogle som Ems, Emse, Emsi, men bliver nu mest kaldet Emma. Men ... så er der jo min storesøster, som har en tendens til at kalde alle for underlige kælenavne, og mine typiske er dreng, bums, bambi, buller og fjols. Man er nødt til at møde min søster, og forstå hendes sprog, før man forstår det. ;-)

9 kommentarer:

  1. skønne billeder!
    du er en virkelig god fotograf!
    knus.

    SvarSlet
  2. Pragtfulde billeder! Virkelig! :)

    SvarSlet
  3. årh nogle fine billeder! Sjovt- hørte mig og min veninde ginger ninja tidligere med den sang!¨håber du har en skøn ferie.

    SvarSlet
  4. Julie: Tusind, tusind tak! ;-)
    Storm: Mange tak. Kan godt forstå i hørte den, elsker den sang!
    Tak og i lige måde, håber også du har en skøn ferie. :-)

    SvarSlet
  5. Emma... du glemte dit yndlings kælenavn.... EMMETT :-D
    // looove twinsis' <3

    SvarSlet
  6. Det er ikke(!) mit ynglingskælenavn, din dumme twinsis'.

    SvarSlet
  7. Smukke billeder! Og jeg elsker at overskriften er fra min yndlingssang:-D

    SvarSlet
  8. Mange tak. Det er også én af mine ynglingssange. ;-)

    SvarSlet