28.6.11

I would love ...





Tee: Heartmade - Julie Fagerholt, Taske: Monki, Halskæde: Etsy, Shorts: Gina Tricot, Sko: Shoe Biz, Ring: Etsy.

... to wear this - any time! Den tee er bare så smuk, men så dyr. Den flotteste fjer tee jeg har fundet hidtil.  Lædershortsene er fra Gina Tricot, men fra sidste år, så de er ikke til at finde nogen steder, så det er faktisk ret så sørgeligt. Tasken er bare så sej (den er fra Monki, så selvfølgelig er den det) og skoene skal(!) jeg bare eje. Jeg vil også så gerne købe en Crystal Bullet halskæde og en Bird Skull ring fra Etsy. Der er bare så meget jeg vil købe for tiden, men jeg har ingen penge til at købe det for. Det har jeg først til august, men der er bare ... så lang tid til. Må bare tage mig sammen og vente. :-)

17 kommentarer:

  1. Sprød blog! Jeg kan ikke andet end at blive fast følger. Tjek min, hvis du skulle blive fristet.
    //Frederikke

    SvarSlet
  2. Det er ellers nogle flotte ting du har fundet. Jeg har selv været på udkig efter en halskæde, som den du har fundet fra etsy :-) jeg har set den et andet sted og der kostede den over tusind.

    - Signe

    SvarSlet
  3. les coulisses: Mange tak! Er glad for at du vil følge med. Tjekker din ud med det samme. ;-)
    Signe: Tak. Kan godt frostå du også har været på udkig efter dem, de er så flotte. :-) Virkelig? Tusind. Det lyder helt skørt. :-) Så er det godt at der er Etsy.

    SvarSlet
  4. Lækre sager!

    evermoreida.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak! Syntes jeg også selv. :-)

    SvarSlet
  6. Har det på samme måde!
    Millioner af ting jeg kunne købe, men ingen penge... (er igang med at spare op til et spejlrekleks, så det tager sin tid!) ;-)

    SvarSlet
  7. Virkelig fin collage!:-)
    Må jeg sprøge om du har erfaringer med at købe på etsy? er det sikkert? og bliver det sendt fra USA, for kommer det ikke told på så? hæhæh lidt mange spørgsmål, I know:-)

    SvarSlet
  8. Camilla: Hahah, godt at vide at jeg ikke er den eneste! (ja, det må tage sin tid at spare om til et spejlrefleks) :-)
    Anonym: Mange tak! :-)
    Altså, jeg har købt fra Etsy før, men det er nogle måneder siden (selvom jeg meget gerne vil gøre det igen, snart) så kan ikke rigtig huske om der kom told på. Dengang bestilte jeg det fra min mors kort, for dengang havde jeg ikke et Mastercard Direct. Og ja, det var sikkert dengang jeg købte derfra. :-)

    SvarSlet
  9. De der shorts er faktisk rigtig lækre !!! :-)

    -isabellaskou.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Sikke nogle lækre ting. Din blog er SÅ skøn! kys

    SvarSlet
  11. Isabella: Ja de er så! Vil bare så gerne have dem. ;-)
    Karoline: Er helt enig. Tak fordi du ligefrem syntes den er skøn! kys.

    SvarSlet
  12. Jeg har lige købt skoene fra Shoe Biz, og er super glad for dem!
    - God sommer til dig!

    Lucia/
    www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hahah, har faktisk også lige købt dem i går. Kunne simpelthen ikke dy mig. ;-)
    God sommer til dig, også!

    SvarSlet
  14. Er vild med alle tingene, du har virkelig god smag Emma :-)

    http://lisette-fashion.blogspot.com/ - Twist and shout?

    SvarSlet
  15. Ih tak, Lisette, for din ros. :-)

    SvarSlet
  16. Hej Emma.
    Har du købt dig til Photoshop, eller hvordan?

    SvarSlet
  17. Hej Anne Louise.
    Nej, jeg har det fra min farfar. Han er en rigtig elektronik og mac freak, og har bare en masse programmer liggende, som jeg så kan få over af ham. :-)

    SvarSlet