19.6.11

I'll find a way to my memories.








Lidt random billeder, er hvad jeg kan vise jer i dag. Har leget lidt med, at gøre billederne sort & hvide, men noget på billedet stadig farvet, og så derefter redigeret dem i Toycamera Analogcolor, så det alligevel ser ud til at billederne er farvede.

Er i gang med at forberede mig til projekt fremlæggelse i morgen, og efter det kan man godt sige jeg har sommerferie, for i den sidste skoleuge, laver man ikke rigtigt noget seriøst. Damn, jeg glæder mig til at fremlæggelsen er overstået! - Kan slet ikke vente på at få sommerferie. :-)

9 kommentarer:

  1. Må jeg spørge, hvilken app du har til bloggen på din iPhone? Eller er det bare på internettet? :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. fede billeder, din blog er så nice :-)

    SvarSlet
  3. Agnes: Jeg er bare på internettet. :-)
    Christina: Tusind tak, og tak for din ros! ;-)

    SvarSlet
  4. fine billeder! du er super god til at redigere!

    www.tusindkamel.blogspot.com

    knus.

    SvarSlet
  5. Mange tak, det er jeg glad for at du syntes! :-)

    // Emma.

    SvarSlet
  6. Lækre billeder

    www.mieblomberg.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Rigtig fin blog. Kan godt lide billederne :-) Følger dig nu. Kig gerne forbi min blog isabellaskou.blogspot.com hvis du lyster :-)

    SvarSlet
  8. Mange tak! Kigger forbi din blog med det samme! :-)

    SvarSlet