4.6.11

The joy of summer food.






Stalkede lige min søster, da hun spiste ærter. Jeg kan ikke selv lide ærter - kræsen, i know - men sommerlige, det er de godt nok, og med det gode vejr vi har for tiden, er det bare med at sprede sommer stemning med sommerlige billeder! :-)

I aften skal vi ikke ned og spise ved nogen, ligesom i torsdags, i aften har min familie inviteret gæster, så der skal bare laves lækker sommer mad på grill - mhm! Nu tror jeg jeg vil lave lektier. Ikke særligt sjovt, men det skal jo laves. ;-)

8 kommentarer:

  1. Fine billeder!

    www.theeverydaydreams.blogspot.om

    SvarSlet
  2. omg du tager sådan nogle gode billeder!! hvilket kamera bruger du?!

    SvarSlet
  3. Tusind tak! jeg bruger et Sony Nex-5 spejlreflekskamera. :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan utrolig godt lide billederne, de er så flotte. :)

    Emma // emmsammie.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fine billeder! (:
    Hvilket program bruger du til at redigere dine billeder på den måde?

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tusind tak! :-)
    jeg brugte photoshop, til at gøre noget af billedet farvet og det andet sort & hvidt.

    // Emma.

    SvarSlet