29.6.11

Looking in the eye of the sun.




Hej kære læsere. Nyder i varmen? - Det gør jeg. Min dag har stået på solbadning, og med dén varme der er udenfor, har man altså brug for solbriller mod solens stråler og (en masse) vand at drikke. Jeg hælder det jo i mig som en sindssyg. Var tidligere i morges på biblioteket med min søster (og jeg glemte selvfølgelig den bog jeg skulle aflevere, som var grunden til at vi tog derop). Nu hvor det er sommerferie, er det altid godt med lidt læsestof, især når nu vejret - ifølge dmi - skulle blive ret så dårligt allerede i morgen, og de næste mange dage (piv). Nå, men jeg lånte bogen 'Barden Beedles Eventyr' som er en efterfølger af bogen 'Harry Potter og Dødregalierne'.

Har forresten lavet en ny 'tekst gadget' øverst i højre side af bloggen, som hedder 'Contact' hvor jeg har efterladt et link til min blogs mail, så hvis i har nogle spørgsmål, så kan i bare sende mig en mail med det eller dem. I kan også stadig bare kommentere jeres spørgsmål til mig i indlæggene, for dem skal nok også svare på. :-)

6 kommentarer:

  1. Det er så dejligt med vejret ;-) elsker også bare at ligge og læse i solen (hvis det ikke er for hot!)

    SvarSlet
  2. Det' bare rigtig dejligt! Ja, det må ikke blive alt for hot. ;-)

    SvarSlet
  3. Jaa barden beedles. Hvad synes du om fortællingerne ?? :-) De er rigtig gode ikk!


    -isabellaskou.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jo, syntes de er rigtig gode! Så gode, at jeg læste bogen i ét stykke! :-)

    SvarSlet
  5. hvordan får du etikker til at være uden punkt form??

    SvarSlet
  6. Det ved jeg ikke, sådan er de bare. Det kommer vist an på ens blogs skabelon. Ved en af de første skabeloner jeg havde, så min blog roll (the blogging ones) også ud som de andre, og ikke med tyk skrift som den er nu. :-)

    SvarSlet