3.6.11

New in: Matte about you.







Da jeg sidste torsdag læste i et indlægChristine Rosas blog, havde hun købt overlakken: Matte about you fra Essie, og der vidste jeg bare at jeg måtte eje den. Som navnet på overlakken nok hentyder, giver overlakken ens negle et mat lag, og det ser virkelig fedt ud. Da alle neglelakker jo gør ens negle skinnende, så er den her rigtig god, for man kan skille sig ud ved at gøre neglene matte, i stedet for at bruge en masse farverige neglelakker, som mange jo ellers gør. :-)

Den kostede 110 kr. i Matas, hvilket jo er lidt mange at bruge på en overlak, men jeg har hvertfald ikke fortrudt at jeg købte (fik) den. ;-)

4 kommentarer:

  1. Fine billeder, se også min blog! ;-)

    http://olikaolika.blogspot.com/

    xx

    SvarSlet
  2. Mange tak, skal nok kigge forbi. ;-)

    SvarSlet
  3. Fine billeder - Den lak må jeg da også eje, jeg synes virkelig det ser super sejt og anderledes ud med matte negle! :-)

    - Jeg er blevet fast læser af din, måske vil du også blive af min?

    Hugs from here /// www.annebjoernholt.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak. Ja, det ser super sejt ud med matte negle! :-)
    Skal nok kigge forbi din blog. ;-)

    SvarSlet