30.6.11

New in: shoes 'n' top.



'New in' jeg har fået i dag, selvom jeg ingenting har lavet. Skoene kom postmanden med, og de skulle ellers først have kommet tidligst lørdag, så det var jo fedt! De er fra Shoe Biz, og bloggede faktisk om dem i tirsdags i dette indlæg, og købte dem senere den dag på trendsales; ubrugte og til 300 kr. i stedet for 500 kr. - win! De er bare så b-e-a-utiful, og de skal nok blive brugt flittigt af mig i lang tid fremover! :-) 

Toppen er fra Weekday, og den fik jeg min søster til at købe for mig, fordi hun tog til Århus i morges. Har haft den 'bogmærket' på min computer i la(aaaaaaa)ng tid, som en af de ting jeg vil købe, så det er dejligt endelig at have fået den - og så endda til tilbudspris! 

17 kommentarer:

  1. Hej Emma.
    Hvordan får du billedet til at dreje rundt?:-)
    Jeg ved godt man tager en masse billeder, men jeg kan simpelthen bare ikke få det til at fungere. Jeg har prøvet hvor i Photoscape, hvor man også kan få billederne til at skifte, men det virkede ikke her på siden.
    Tak på forhånd.
    - Sara.

    // http://saraotto.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fede køb!
    Jeg er altså helt vild med dit værelse! :-)

    SvarSlet
  3. Ih jeg så de sko idag, de er virkelig smukke, men jeg havde allerede brugt mange penge, så det må blive en anden gang :-)

    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej Sara.
    Jeg laver bare en gif animation med billeder af skoen, jeg selv har drejet rundt osv, ligesom dem man laver i photoscape. Jeg har en mac, så bruger et program til en mac, men man sætter bare det færdige billede ind i et indlæg, som hvis det var et billede, og det fungerer fint for mig. ;-)
    Line-Malou: Tak! Er glad for at du kan lide mit værelse. :-)

    SvarSlet
  5. Okay mange tak, så må jeg bare prøve igen! ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg kan lige love dig for, at du kommer til at slide de sko op! Er ekstremt glad for mine, går faktisk stort set ikke i andet. Fede køb - har også selv lige investeret i toppen ;-)

    http://eamalie.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Det tror jeg nemlig også at jeg kommer til at gøre! Tak. - hvor sjovt, den er jo så flot at man ikke kan gøre andet end at investere i den. :-)

    SvarSlet
  8. Ih, hvor nogle lækre ting!

    SvarSlet
  9. Tak! Syntes jeg nu også selv. ;-)

    SvarSlet
  10. Wow, hvor er de lækre de sko! :)
    Jeg er kun en lille smule misundelig ^^

    ThereIsABitOfLoveInAllOfUs.blogspot.com
    //Anna Lock

    SvarSlet
  11. Ja, de er så(!) lækre! :-)
    Kan jeg nu godt forstå. ;-)

    SvarSlet
  12. Nogle rigtig lækre sko du har, jeg har dem selv! :-)

    - Jenny Tran
    www.jennytran2.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hahah, ja, de er rigtig lækre ;-)

    SvarSlet
  14. Du tager simpelthen de flotteste billeder. Men når jeg kommer til fastlandet næste gang, hugger jeg altså de sko :)

    SvarSlet
  15. Mange tak, er jeg meget glad for at du syntes! Hahah, kan jeg godt forstå at du vil. ;-)

    SvarSlet