23.6.11

New in.









Lige nogle nye ting jeg har købt i den her uge. Sweateren købte jeg i min lokale genbrug i mandags, og den havde udsalg på alt i butikken, så den kostede kun 13 kr. Det er altid lækkert med en sweater! Skjorten kom med posten i tirsdags, og jeg har længe ledt efter en grå transparent skjorte, så da jeg endelig fandt en på trendsales, måtte jeg bare købe den! De to sidste ting købte jeg i går, da jeg var i Århus. Jakken/blazeren er fra Monki, og jeg elsker den! Jeg ville have taget et billede med den på, så i bedre kunne se den, men så begyndte kameraet at miste strøm, og orkede(!) ikke at sætte det til at oplade. Jeg vil nu citere Mona fra bloggen Supernova (som btw. er en vildt fed blog) som også har købt jakken for nylig: "Jeg er helt vild med den og tror det bliver sådan en jakke, jeg kommer til at bruge til den er helt slidt og falder fra hinanden af ren jakke-kærlighed". Kunne ikke være mere enig! I kan også se Mona med den i action lige her. Købte også en lille pels-hale i Monki, og sådan en har jeg ledt efter i noget tid, til at bruge som nøglering i en af mine tasker, så det var jo bare perfekt!

12 kommentarer:

  1. Tak! Syntes jeg også. :-)

    // Emma.

    SvarSlet
  2. Super lækre sager! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Elsker det hele, især jakken! Hvad kostede den? :-)

    http://lisette-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Agnes: Mange tak! :-)
    Lisette: Elsker virkelig også jakken! Den kostede 450 kr. lidt dyrt, men det er en jeg har villet have længe, og har bestemt ikke fortrudt det! ;-)

    SvarSlet
  5. Det må virkelig siges at være pengene værd! Vil glæde mig til at se den på dig! :-) Den kommer sikkert til at holde en evighed, og er bare noget man ikke kan skille sig af med. Den er jo også fra Monki! Rigtig fed blog Emma, har fulgt dig lige siden du startede og tænkt: Hun bliver virkelig til noget, en fantastisk blog :-) Bliv endelig ved, stor fan !!!

    SvarSlet
  6. Ja, syntes jeg også! Skal nok snart poste et indlæg, hvor jeg har den på. :-) Ja, jeg kommer til at elske den, indtil den dør! Ja nemlig, tøj fra Monki er bare lidt bedre end alt andet tøj! Tusind tak for de søde ord, du har lige reddet min aften! Tak fordi du tror jeg kommer langt, skal nok blive ved! ;-)

    SvarSlet
  7. I indlægget om Aros har din søster en brun taske, ved du hvor, den er fra? Den er nemlig virkelig flot. Og forresten har du også en rigtig fin blog (-:

    SvarSlet
  8. Det er en virkelig flot jakke Emma! :-)

    knus

    rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Anonym: Ja, den er fra Decadent. Det er et dansk mærke, og de kan fås i andre farver og tasker. De er bare ret dyre, tror den hun har kostede 2300 kr. Men ja, den er nemlig rigtig flot. - og tak, fordi du kan lide min blog. :-)
    carolinemaxine: Tak, syntes jeg også selv. ;-)

    SvarSlet
  10. Gud, hvor er den sweater fed! Med et par shorts eller med skjorteflipper siddende udover! SÅ misundelig!!!

    //Anne-Sofie

    anne-sofie-ringheim.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Ja, den er nemlig rigtig lækker! :-)

    SvarSlet