13.6.11

Northside '11





















I min weekend, har jeg været på Northside Festival i Aarhus, og det har været rigtigt skønt! Der er skøn musik dagen lang og en utrolig fed stemning! Jeg har hvertfald haft det fantastisk. Mig og min søster mødte min klasse, som tjente ind til klassetur i niende, og mig og min søster endte faktisk med selv at gå rundt og samle ølkrus i poser (dog kun til os selv). På en time fyldte vi fire poser, og tjente 650 kr. Lettjente penge! :-)
I dag skal jeg bare slappe af, høre musik og så slappe lidt mere af. ;-)

8 kommentarer:

  1. hvor ser det bare fedt ud :-) fortryder lidt jeg ikke tog med

    SvarSlet
  2. Det var også rigtig fedt! Syntes at enhver burde have taget derover, for det var bare virkelig godt! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville ønske at jeg boede tættere på århus :)

    SvarSlet
  4. Kan jeg godt forstå. :-)

    SvarSlet
  5. Wow, sikke mange gode kunstnere der var! (: Så er man pludselig lidt øv over man bor i København (:

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Ja, der var nemlig rigtig mange gode kunstnere! Ja, lidt øv for dig, men ellers er det vildt snyd at du bor i København. :-)

    SvarSlet
  7. Hey! Jeg tror faktisk jeg så dig et par gange! Det var ret fedt derovre. Især The rumour said fire, Tina og Turboweekend. :)

    SvarSlet
  8. Hvor sjovt. Ja, det var rigtigt fedt derovre! Er helt enig! :-)

    SvarSlet