9.6.11

One month + Dag 26.




I dag har 'The Black One' månedsdag, så tog mig lige tid til at lave ovenstående billede, hvor der står 'One Month' et par (mange) gange. Har på én måned fået 78 followers gennem Google Friend Connect og 20 gennem Bloglovin. Syntes selv det er ret vildt, og vil gerne takke jer læsere for at være så søde og kommentere mine indlæg! :-)
Nu videre til blogchallenge!

Favorit band for tiden:

Det er Dúné. Har blogget om dem før på bloggen, og de er abselut mit ynglingsband, og det har de været i halvandet år. Der er bare ingen der slår dem ... ifølge mig, hvertfald! ;-)

13 kommentarer:

  1. Tillykke med månedsdagen! Og bare bliv ved, fordi din blog er for skøn! :-)

    Knus

    rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Også et tillykke med månedsdagen herfra! Nyder at læse med :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Caroline: Mange tak! Skal nok blive ved, syntes også selv det er skønt at blogge. ;-)
    Agnes: Tusind tak! Godt at vide at du nyder det. :-)

    SvarSlet
  4. din blog virker ikke ringe. overvejer kraftigt at følge og det kunne jo være super fedt hvis du ville gøre det samme? :-))
    -www.laesnubare.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Mange tak. Skal nok tjekke din blog ud. ;-)

    SvarSlet
  6. Ja, også tillykke herfra! Virkelig fin blog! :)

    http://www.weturnitup.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Bor du egentlig i nærheden af Århus ? Fin blog :-) godt med en blog der også er igang med blog challenge :-) Kig gerne forbi min isabellaskou.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tillykke!! Elsker din blog :)

    SvarSlet
  9. Isabella: Ja, jeg bor i nærheden af Århus.
    Mange tak! Skal nok tjekke din blog ud. ;-)
    Nomi: Tusind tak, hvor er du sød! :-)

    SvarSlet
  10. Elsker din blog! Den skal nok udvikle sig til noget stort! :-)

    Mysser.

    SvarSlet
  11. virkelig fed blog, elsker alle billederne!! følger dig også nu :D. håber du vil kigge forbi min blog, eller følger den.

    http://jlykke.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Line: Mange tak! Er glad for at du tror! :-)
    Juldse: Tusind tak! Skal nok tjekke din blog ud. ;-)

    SvarSlet