26.6.11

One hundred blank pages.


Det er endelig blevet sommer, og vi har sommerferie, men alligevel føles det ikke sådan. I stedet for sol, blå himmel og varme er der udenfor gråt, vådt og koldt (det rimede). Men jeg skal vist grille i aften, så måske kan det hjælpe med at bringe sommerfølelsen frem. Vejr-folkene siger det vil blive godt vejr i morgen og på tirsdag, så det vil jeg glæde mig til, men imens vil jeg i dag bare læse en bog og slappe af. Det er alligevel rart at kunne gøre det. :-)

4 kommentarer:

  1. Det med bogen er vildt fedt lavet!
    Har du selv lavet det? :-)
    Hvis ja, hvordan? :-D

    SvarSlet
  2. Mange tak!
    Ja, har selv lavet det. :-)
    Tog bare nogle billeder imens jeg bladrede igennem en bog, og så puttede jeg billederne sammen og lavede en gif animation. ;-)

    SvarSlet
  3. Vildt sejt! :)
    Hvilken bog læser du?

    Jeg laver også nogle gange gif animationer, men jeg ved ikke hvordan man blogger med dem. Kan du fortælle, hvad man gør?

    SvarSlet
  4. Tak! :-)
    Jeg læser Natstjerne, af Alyson Nöel.
    Du sætter dem på ind, som hvis det var et billede. :-)

    SvarSlet