31.7.11

After sunset.







Jeg spurgte jer i går, da jeg havde udgivet indlægget 'Before sunset' om i også ville se billederne jeg tog efter solnedgangen, og det var der faktisk ret mange af jer der gerne ville, så her er lige et par stykker. Ret vildt så meget lyset har ændret sig på så kort tid, hvis man sammenligner de her billeder med dem fra mit indlæg i går. 

Sidder lige nu og ser dokumentar på TV2 om tragedien i Norge. Det er så fucking (undskyld) sygt, kan slet ikke komme mig over det! Sådan noget burde bare ikke kunne ske ...

16 kommentarer:

  1. Wow nogle flotte billeder!

    SvarSlet
  2. Lækre billeder! De giver en rigtig god sommer stemning. :-)

    Kig forbi min fotoblog, hvis det lyster. Den er splinterny.

    www.norakristina.dk

    SvarSlet
  3. Vildt smukke billeder!

    /Emma
    www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Virkelig smukke, kan især godt lide det med stenen! WOW

    SvarSlet
  5. Super smukke billede og det er helt utroligt det med at lyset ændre sig så hurtigt.

    Og med hensyn til Norge, så er jeg enig. Kan slet ikke forstå at sådan noget kan ske i lille Skandinavien..

    SvarSlet
  6. Elsker det sidste billede :)

    SvarSlet
  7. Melina: Tusind tak!
    Anonym: Tak! Ja, det gør de nemlig. :-) Kigger forbi med det samme!
    Emma: Mange tak!
    Raluca: Tak, det kan jeg også - elsker bare at man kan se himlens spejlning!
    Johanne: Tusind mange tak!
    Julie Kirstine: Tak - ja, så utroligt!
    - Ja, det er bare så uforståeligt...
    Sisse Lykke: Tak - gør jeg også. :-)

    SvarSlet
  8. Endnu engang - fantastiske billeder! :)

    SvarSlet
  9. Hvor er du sød! - Mange tak! :-)

    SvarSlet
  10. Hvor redigere du billeder henne?

    SvarSlet
  11. Det gør jeg i Toycamera Analogcolor. :-)

    SvarSlet
  12. Dine billeder er helt enestående, virkelig smukke. Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  13. Årh, mange tak! Er jeg glad for at du syntes. Skal nok kigge forbi. :-)

    SvarSlet
  14. Vildt flotte billeder!

    Mvh. Stephanie :-)

    http://goleftnotright.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Mange tak, Stephanie! :-)

    SvarSlet