12.7.11

At the moment ...

... sidder jeg og spiser amerikanske pandekager. Nu hvor det er sommerferie, er der tid nok til at gøre noget ekstra ud af ens middagsmad. - Lækkert! 

Skal senere i dag til min kusines fødselsdag, og i morgen skal jeg i biografen og se Harry Potter og Dødsregalierne Part 2. Glæder mig sådan ca. ret meget, og har endda også forberedt mig til premieren ved at læse bogen igen og holde Harry Potter film marathon i forgårs og i går. Skal bare først lige på arbejde, og så går turen ellers til Cinemaxx i Århus. :-)

8 kommentarer:

  1. This ONE made me smile! :)

    SvarSlet
  2. Super sød gif! :-) Jeg har gjort præcis det samme, jeg har set alle filmene og læst et par af bøgerne, så nu er jeg også klar :-) Skal dog først se den på torsdag..

    xx

    SvarSlet
  3. Har prøvet at sende dig en mail, men det vil den ikke, da der ikke er snabel-a i din email-adresse??

    Vil du sende mig en e-mail på eyecandy-blog@hotmail.com? :)

    Mvh Emma
    www.eyecandy-blog.com

    SvarSlet
  4. Riiigtig lækkert :-)
    Jeg er din sidste nye follower!

    xx

    SvarSlet
  5. Emma: Er jeg glad for at den gjorde. ;-)
    Sofie: Tak! Hahah, godt jeg ikke er den eneste der forbereder sig på filmen! :-)
    Emma: Har ordnet det nu, men jo, sender dig lige en mail fra min mail. :-)
    NLR: Ja. :-) Velkommen til!

    SvarSlet
  6. Skulle også have set den i Århus, men nu befinder jeg mig altså på sjælland og skal se den i slagelse imorgen :-)) Kan heller ikke vente !! :-P

    SvarSlet
  7. Virkelig virkelig fin blog, og rigtig fint billede! Hvor henne er det lavet? :-)

    - Er nu fast læser ;-)

    Kig gerne forbi.
    // Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Mange tak Johanne! Det er lavet i et mac program kaldet GIFfun, men man kan også lave det i Photoscape til pc'er. :-)

    Kigger forbi med det samme!

    SvarSlet