10.7.11

Band tee's.






Source: weheartit.

Jeg vil(!) have band tee's - i massevis! De er bare så flotte. Jeg vil have Black Sabbath, Deep Purple, Guns 'n' Roses, The Rolling Stones, Kiss og jeg kunne blive ved! Har fundet en sælger på internettet der sælger en masse band tee's og mange af ovenstående navne er der, men de koster bare 160 kr. Man kunne jo også bare finde nogen i genbrugsbutikker til billige penge, men i dem jeg handler i har jeg bare ledt, og ledt, og ledt men jeg kan bare ikke finde nogen. Sørgeligt. :-)

Har brugt dagen i dag på at læse den sidste Harry Potter bog færdig (igen), så jeg er helt klar til at se filmen, når den kommer i biograferne næste uge (yay). I aften er mine besteforældre inviteret op til grill mad hos min familie. Spiste også grill mad i går sammen nogle af min families venner i deres sommerhus(e). Så det' hygge - sommer hygge. ;-) 

16 kommentarer:

  1. Du kunne lave dem selv? ligesom de andre du har lavet. :-)

    xx Sofie // www.spreadhappiiiness.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det var egentlig en ret god idé. Tak Sofie! :-)

    SvarSlet
  3. Der er tit mange i H&M, jeg købte en bluse med beatles derfra for et halvt år siden. De er meget pæne. Mærkeligt de skal være så dyre, det er jo bare band trøjer. Genbrugs butikker, lyder som en meget god idé! Ellers ebay??? :-) xx.

    http://lisette-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Ja, har også set et par stykker i H&M. Ja, ret mærkeligt. Må vel bare lede videre i gebrugsbutikker, eller ja, ebay. :-)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker mine 3! Alle købt til koncerter.
    Dog har jeg også den med Beatles fra HM - men syntes ikke den tæller helt ;-)

    SvarSlet
  6. Har kun én fra en koncert, men den elsker jeg også! :-)

    SvarSlet
  7. Super fin blog du har :-) Jeg er specielt vild med The Beatles blusen...

    http://margrethemodels.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Ét ord: Wasteland. Jeg ved ikke, hvor tit du kommer til København, men den butik har alt, hvad hjertet begærer indenfor band t-shirts (alt retro beklædning i det hele taget, men især sådan noget). Og de koster fra 80-200 kr.

    Hvis du kommer på Roskilde festival næste år, så voldtag Gaffa-bodens rodekasser, der er som regel også ret mange goodies. Jeg fandt ihvertfald én af mine Ozzy t-shirts dér :)

    SvarSlet
  9. Anonym: Mange tak! Ja, den er rigtig fed!
    Sarah: Tusind tak for begge tip, det vil jeg helt sikkert huske næste gang jeg er i kbh og roskilde festival! :-)

    SvarSlet
  10. Den sidste til venstre er i hvert fald fra H&M :)

    SvarSlet
  11. jeg har også gået og ledt.. så Sarahs råd vil jeg i hvert fald tage til mig.. tak :)

    SvarSlet
  12. Jeg har købt en med The Beatles i H&M til 75,- og jeg er super glad for den! :-)

    Også selvom det ikke er en helt rigtig band trøje, så synes jeg stadig de er vild fede, og en god erstatning, hvis man ikke har kunnet finde andre eller du bare vil have sådan en på, og de andre er til vask! :-D

    /Zitha
    http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Hvis du ikke har noget imod, at det ikke er en helt rigtig band-trøje, så har H&M (som de andre siger) rigtig mange band-tees ligenu! Jeg har lige købt en tee med guns 'n roses, som er overfed!
    De har også beatles og rolling stones, samt en del andre. De er også en del billigere end hvis du køber dem som 'original band-tee'.

    Men det er jo en smags sag :-)

    - Line
    www.jaquette.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Ja, H&M har faktisk ret mange for tiden! Min søster har også lige i dag købt en Guns 'n' Roses tee i H&M, og er ret så misundelig, for ja, den er overfed! :-)

    SvarSlet
  15. Hej. (-:
    Jeg har faktisk ligepræcis den med læberne og tungen(Kiss??). Jeg har også nogle andre, som jeg sælger ud af, hvis det var noget? Jeg har en profil på trendsales, hvor jeg har masser af lækkert stuff! Kig forbi, mit brugernavn er Goodnight (don't know why, totally random!) :-P
    Hvis det ikke hjalp særlig meget, så kopier dette link: http://www.trendsales.dk/listings/vintage-sa-fine-og-unikke-oereringe-byd/22195573?forum=118&road=my_items og gå ned til bunden, hvor der står: Jeg sælger også... så trykker i der, og wupti! Ville være for fedt, hvis i ville tage et smut forbi. God sommer forresten! (-:
    Kisses from Rikke.

    SvarSlet
  16. Hvor sjovt! Tjekker din trendsales konto med det samme, tak! :-)
    - God sommer til dig, også!

    SvarSlet