30.7.11

Before sunset.







Tog nogle billeder med mine søstre ved stranden i går, før solnedgangen. Gik også derned efter solnedgangen og tog nogle billeder, vil i også gerne se dem?

Så er jeg kommet hjem efter to uger i sommerhus, og glæder mig allerede til at falde ind i mine 'gamle' vaner igen. Håber bare vejret bliver ligeså lækkert som det har været i denne uge!
Som jeg skrev i går, ville mig og min familie køre gennem Aalborg og så lige shoppe lidt inden turen gik helt hjem, og det fik jeg også gjort. Det skal i nok få at se i morgen - én af tingene har jeg blogget om i dette indlæg - kan i gætte hvad det er? 

18 kommentarer:

  1. Vil da vildt gerne se de billeder! :)
    Det er enten tshirten med skyprint eller den karryfarvet :D

    SvarSlet
  2. Årh hvor er de billeder dog flotte! :-) Jeg vil rigtig gerne se de andre billeder også!

    http://krusedulller.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte billeder!

    Det ser skønt ud :-)

    xx SH

    SvarSlet
  4. Julie Kirstine: Okay, så skal jeg nok poste dem i morgen. :-)
    Det har du hvertfald ret i!
    Frida: Mange tak! :-) Skal nok også poste dem!

    SvarSlet
  5. SH: Tak!
    Ja, det var også skønt. :-)

    SvarSlet
  6. Meget flotte billeder :-)
    Og vil gerne se de andre!

    ThereIsABitOfLoveInAllOfUs.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hold op nogle smukke billeder!
    http://rosaesholdt.blogspot.com/

    Kys..

    SvarSlet
  8. Smukke billeder! Kunne forestille mig at det var t-shirten med skyprintet eller den karrygule t-shirt, men eftersom jeg var i monki i aalborg i torsdag, og de ikke havde den med skyprintet, så gætter jeg på den karrygule. (Håber ved gud ikke du har købt den med skyerne, og det så var mig der ikke kiggede ordentlig - den er jo så pæn! hæhæ)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  9. Anna Lock: Mange tak! :-) Dem skal du nok få at se, så.
    Rosa Amalie: Tusind tak!
    Sisse Lykke: Tak! Det har du hvertfald helt ret i (og jeg kan fortælle dig, at sky-print t-shirten er til højre for kassen). hæhæ.

    SvarSlet
  10. Lækre billeder!
    Solnedgang's billeder er altså smukke :)

    SvarSlet
  11. Tak, Camilla!
    Ja, de er simpelthen bare så smukke. :-)

    SvarSlet
  12. Super flotte billeder! :-)
    - tjek min blog ud www.stylebycarolineblog.blogspot.com ♡

    SvarSlet
  13. Rigtig smukke billeder!

    Det er en fin blog du har. Jeg nyder at læse med :D

    Sommersmil og -tanker
    Josefine
    http://josefinish.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Caroline: Tak! :-)
    - Tjekker den selvfølgelig ud.
    Josefine: Mange tak!
    Er jeg glad for at høre - tak fordi du gider at læse med!

    SvarSlet
  15. Ser umiddelbart ud som er rigtig fin blog. overvejer kraftigt at følge, kunne være fedt hvis du ville gøre det samme? ;-))
    -www.laesnubare.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Tak skal du have! Ja, det kunne jo være, tjekker hvertfald din blog ud med det samme. ;-)

    SvarSlet