9.7.11

blog anbefalinger.

annasofiescloset - Anna Sofies blog er spækket med en masse outfits som er utrolig inspirerende, og hun har en tendens til at finde alle de flotteste vintage-fund. Det er aldrig sket at hun har haft noget på som jeg ikke forgudede, for alt hvad hun ejer, ville jeg ønske var mit!


emmasblog - denne blog er helt bestemt en af mine abselut ynglings! Bloggen har de flotteste billeder, alle hendes indlæg er fyldt med velskrevne tekster, hun er vildt køn, hendes stil er dejligt enkel og flot og jeg kunne blive ved! Jeg tror ikke jeg kan sige én dårlig ting om hendes blog. Det er en blog jeg altid vender tilbage til.

louisesfashiontale - louises blog er overfyldt med outfit billeder, og billederne er altid utroligt smukke og der er altid mange! - altid som taget ud fra et photo-shoot! Hun har den flotteste vintage-stil som jeg er utroligt inspireret af! Ikke nok med at hun har en fed stil, har hun også vildt god musiksmag. Bestemt et kig værd, man bliver aldrig skuffet!


luft - Alberte kører bloggen 'luft' som er et foto-blog, hvor Alberte hver dag i et helt år (2011) tager ét billede hver dag, og poster det på bloggen, så hun til sidst har 365 indlæg med billeder på bloggen. Hun tager altid sådan nogle flotte billeder, og jeg ser altid frem til at se hvilket billede Alberte nu har taget!


matin midi soir - bloggen køres af Anne Louise som har en utrolig lækker stil! Samtidig er hun vildt køn, layoutet er på plads og hendes tekster er altid velskrevne. I den tid jeg har fulgt hendes blog, er jeg ikke blevet skuffet! Hun har btw. for noget tid side oprettet en foto-blog, hvor hun hver dag lægger et billede op hun selv har taget. Den hedder Noir Blanc og er indtil videre også en stor succes!


pernilleE's blog - dette er en af mine ynglingsblogge, og det er simpelthen fordi den er så skide hyggelig! Pernille har virkelig talent for at tegne, og man kan ikke andet end at elske de tegninger hun lægger op på sin blog. Ville ønske der var flere blogge ude i blogland som denne!

vilde kaniner - marie's blog er en af mine favoritter. Hun går meget i sort tøj - og det er godt - som samtidig ser skide flot ud, hendes billeder er dejligt store og hun er pokkers ærlig. Man kan bare mærke, at det Marie skriver er sandheden og hun er virkelig en af de bloggere man bare kan 'mærke'. Som hun også selv siger: "Det er egentlig ret sjovt - mine læsere kender mig vel i virkeligheden bedre end de fleste af mine venner. Skør verden."










19 kommentarer:

  1. Det er også nogle fine blogge! x

    - endlesscolours.blogspot.com

    SvarSlet
  2. de er gode de blogge, men det ville være sjovt hvis du havde anbefalet en blog som ingen andre kendte til :DDDD

    SvarSlet
  3. Fine blogge, allesammen favoritter hos mig også. Er måske lidt enig med Anonym i, at det kunne være sjovt med nogle lækre, kendte blogge - for dem er der masser af. :)

    SvarSlet
  4. ... og jeg mente selvfølgelig ukendte :)

    SvarSlet
  5. Kathrine: Ja, det er det jo. :-)
    Anonym og Sarah: Ja, men kender bare ikke rigtig til nogle ukendte men vildt gode blogge for tiden. ;-)

    SvarSlet
  6. Tusind millioner gange tak for anbefalingen! Det betyder en masse!

    SvarSlet
  7. Åh, tusind tak for dine ord og anbefalingen af Luft! :-)

    SvarSlet
  8. Anne Louise og ALBERTE: Det var så lidt! :-)

    SvarSlet
  9. Årh tak Emma, den slags gør mig glad indeni :)

    SvarSlet
  10. Det var da så lidt Pernille, det gør mig glad indeni at vide at du bliver glad indeni. ;-)

    SvarSlet
  11. Mange tusinde tak for de søde ord og anbefalingen Emma!
    Kærligst Louise

    SvarSlet
  12. Det var så lidt Louise! :-)

    SvarSlet
  13. Wauw Emma, hvor er jeg glad for at jeg er med i din blog anbefaling. Mange tak for de søde ord om bloggen, det varmer utrolig meget!


    xx

    SvarSlet
  14. Det var så lidt Emma! Er glad for at vide, at du er glad for det. :-)

    SvarSlet
  15. Hej Emma!
    Mange gange tak for de fine ord, er rigtig glad for at du kan lide min blog! Din blog er også super fin, keep up the good work! :)

    SvarSlet
  16. Fine blogs, du har anbefalet :) Jeg er selv fast læser af vilde kaniner, så vil lige tjekke de andre ud, og se om de er noget for mig.

    SvarSlet
  17. Anna Sofie: Det var så lidt, din er er jo bare så skøn! Mange tak, skal jeg nok. :-)
    Michelle: Ja, de er rigtig fine. :-) Er sikker på at du vil kunne lide de andre blogs!

    SvarSlet
  18. Hvor fedt! Kender flere af disse blogge, de er bestemt anbefalelsesværdige!

    Tag et kig på min fotoblog:
    http://fotomariaemilie.blogspot.com/

    K.h. Maria.

    SvarSlet
  19. Ja, det er de bestemt!

    Kigger forbi med det samme. :-)

    SvarSlet