11.7.11

DIY necklace.



Lavede den her halskæde for noget tid siden, ud af en Pilgrim nøglering og to korte kæder jeg så satte sammen, da jeg ikke havde nogen lange kæder liggende. Syntes den er ret så fin. Det var noget jeg havde tænkt over i lang tid, altså at jeg ville tage vedhænget fra nøgleringen (fordi jeg aldrig havde brugt det og fordi jeg syntes den var så pæn) og så putte det i en kæde. Det fik jeg så endelig gjort, og er meget tilfreds med den fine blomst. Utroligt hvad man kan finde på en nøglering. :-)

10 kommentarer:

  1. Wow, fedt projekt, og rigtig god ide! :-) Thumbs up for din kreativitet Emma :-) - Emma, http://eamalie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak, Emma! Er jeg rigtig glad for at du skriver. :-)

    SvarSlet
  3. Den er super fin! :-)) Hvor er du kreativ!
    Jeg har lige et spørgsmål om dit blog layout :-), hvis det er okay? - Jeg kan ikke få mine etiketter, og det der "indsendt af" til at stå nedenunder mine indlæg, hvordan gør man det?? :-)

    _____
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak! ;-) Hvor er du sød!
    Det er helt okay. - Ved ikke om jeg har misforstået dit spørgsmål, men vil da mene at du bare går op i Design og trækker det du vil have nederst på siden derned. :-)

    SvarSlet
  5. Fedt projekt, den er rigtig sød :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Fedt og dejlig nemt projekt! Kunne da godt tænke mig at se den på dig, så man kunne se den fulde længde? :-)

    SvarSlet
  7. Ja, dejligt nemt! Skal nok snart tage billeder med den på. :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot og hvor er det kreativt lavet Emma! :-) Det er ret sjovt hvordan man kan lave det smukkeste ud af en lille bitte ting.

    SvarSlet
  9. Tak Lisette! Ja, det er egentlig ret sjovt. ;-)

    SvarSlet