6.7.11

DIY print on tee's.






Lavede disse tee's i går. Brugte en guide lavet af Line Malou fra bloggen tusind kamel. I mit indlæg i går, lagde i måske mærke til at jeg havde købt to plain tee's: en sort og en hvid. Dem købte jeg med formålet at lave mine egne prints på dem, og det gjorde jeg jo så i går. Den sorte er lidt en look-a-like af en tee fra Weekdays kollektion sidste år, og da jeg ikke selv fik købt en, kan jeg nu trøste mig selv med at nu kunne lave min egen. Den hvide er med et print af fem fjer (jeg elsker fjer) og det er en look-a-like af en tee som jeg havde på en collage i dette indlæg, så den hvide tee var faktisk en billigere løsning end at købe den 'oprindelige' tee. Er selv meget tilfreds med resultatet af dem begge, og så er det jo dejligt nemt og billigt! 

I dag har mine søstre og jeg været inviteret op til mine bedsteforældre for at spise middag, og jeg siger jer, min mormors frikadeller - mhh, de-li-ci-ous! Det er simpelthen noget af det hyggeligste, og så gør det jo heller ikke noget at vejret er så dejligt som det nu er i dag! :-)

I can feel the summer!

22 kommentarer:

  1. De er helt vildt fede!!! :)

    - Sofie Louise

    www.so-many-shades-of-white.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Gud hvor er de fede! Først da jeg så dem, tænke jeg "dem må jeg da have"!
    Hvor får du fat i de store T-shirts?

    kys! x

    SvarSlet
  3. Er vild med den hvide! :-) Fedt print! Men den sorte er også rigtig fed.


    Knus,
    Katarina
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sofie Louise: Mange tak! :-)
    Kathrine: Tak! Hahah, er rigtig glad for at du kan lide dem!
    De er købt i H&M's mandeafdelling til 40 kr. per stk. :-)
    Katarina: Jeg er også rigtig vild med den hvide og dens print! Ja, den sorte er nemlig også rigtig fed. ;-)

    SvarSlet
  5. Det var da så lidt. :-)

    SvarSlet
  6. Hej Emma.
    Hvor købte du "papiret" :-)
    Er besat af din blog btw.

    SvarSlet
  7. Hej Emilie.
    Det her var noget min mor tog hjem fra sit arbejde, da hun arbejder med at trykke prints på papir og sådan, men er sikker på at du kan købe det i Bog & Idé eller en lignende butik. :-)
    Hahah, er da glad for at du kan lide min blog så meget, at du er blevet besat!

    SvarSlet
  8. Du er altid så kreativ :) Hvor har du fundet fjerprintet?

    SvarSlet
  9. Tak! Det er jeg glad for at du syntes. :-) Fandt billedet på google, men kan ikke rigtigt finde det igen, desværre.

    SvarSlet
  10. Hvor er jeg taknemmelig for, at du nævner mig! Tusind tak!
    Dine t-shirts er blevet rigtig fede! :-)

    SvarSlet
  11. Det var da så lidt, det er jo trods alt din guide. :-)
    Mange tak, er jeg glad for at du syntes!

    SvarSlet
  12. De er godt nok fine Emma! :) Jeg tænkte på hvordan du har fået billedet så stort uden det er blevet utydligt. Hvad gjorde du? :)

    Kram

    SvarSlet
  13. Tak Rikke! :-) Jeg ændrede lidt på billedernes kontrast, så det sorte på billederne blev lidt sortere og det hvide blev lidt hvidere, og det gjorde at de blev lidt tydeligere. :-)
    Håber det var forståeligt!

    Kram

    SvarSlet
  14. Hvor er de fede! :-)

    Det skal snart prøves!

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Tak! :-)

    Ja, det er bare med at komme i gang!

    SvarSlet
  16. Har du stadig fjerbilledet gemt et sted på din computer? :-)

    SvarSlet
  17. Ja, det har jeg. Skal jeg sende det til dig? :-)

    SvarSlet
  18. Du må også meget gerne sende det til mig. Jeg må helt klart prøve det. :-) camillajorgen1994@hotmail.com
    Følger nu din blog. Den er super!!

    SvarSlet
  19. Jamen, så sender jeg da billedet til dig, Camilla. Ja, det skal bare prøves! :-)

    Velkommen til, er glad for at du kan lide min blog!

    SvarSlet
  20. du må meget gerne også sende det til mig!!:)))
    m-eli20@hotmail.com
    xx

    SvarSlet
  21. Sender det til dig med det samme! :-)

    SvarSlet