26.7.11

Ferie, ferie, ferie ... + 200 læsere.






Ja, det er lækkert med ferie. Heroppe i Nordjylland skinner solen helt vildt! Det skulle man måske ikke tro, når man ser alle de skyer på det øverste billede i indlægget, men det er fordi jeg tog det billede tidligere i dag da der var overskyet. Nu er her hvertfald rigtig dejligt! Skal om en time hen og spise ved nogle på min vej (altså, min vej derhjemme) fordi de har et sommerhus i nærheden, så det er bare lækkert. Var ude og bade på stranden for første gang i år, i dag. Lidt sent måske, men bedre sent end aldrig - som man jo siger! 

Som i nok kan regne ud på overskriften, har jeg fået 200 læsere! Faktisk 201 nu, men anyways! Det er jeg utroligt glad for, og havde slet ikke regnet med at jeg jeg ville få så mange, og slet ikke så hurtigt! I er bare de bedste læsere, og i skal bare blive ved med at kommentere, for jeres kommentarer giver mig lysten til at blogge endnu mere, så keep up the good work!

Jeg vil også takke Anne Louise fra Matin Midi Soir, Emilie fra Fantasmagorisk og Veronica fra Ellisorev fordi de har anbefalet mig i deres bloganbefalinger og også tak til Zitha fra get used to it fordi hun har sat mig til at være 'Blogger of the month' på hendes blog i juli måned. 

8 kommentarer:

  1. Super flotte billeder. Din hund er så sød! Tilykke med de 200 læsere søde Emma, det er virkelig fortjent :-)

    xx - lisette-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ih... hvor det dog ser skønt ud!
    Ville ønske vejret var ligeså godt i København.):
    Men glæder mig selv til sommerhushygge med min veninde senere i ferien. (:
    http://fashionablefabulousfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Du fortjener det virkelig! :-) Jeg elsker din blog.
    - Hvordan redigerer du dine billeder, de er simpelthen så fine!

    Kig hellere end gerne forbi, hvis du har lyst.
    //Johanne - http://www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  4. tillykke, du har også en lækker blog, så det er klart! Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  5. HERLIGE billeder - der er intet så dejligt som den danske sommer, når den gider vise sig. :)
    Tillykke med de 200+ læsere. Du fortjener det med din skønne blog.

    SvarSlet
  6. Lisette: Mange tak. - og tak, igen! Er jeg rigtig glad for at dy syntes! :-)
    Marie: Ja, det er det også! - Håber for dig at vejret i Kbh skifter til sommervejr, og at du får en dejlig sommerhusferie med din veninde! ;-)
    Johanne: Mange tusind tak! :-) Er jeg glad for at du skriver!
    - Jeg redigerer dem i programmet Toycamera Analogcolor. :-)
    Simone: Tak, hvor er du sød! Kigger selvfølgelig forbi med det samme. :-)
    Sarah: Tak, Sarah - jeg giver dig helt ret, det er bare lækkert når sommeren gider at vise sig i Danmark! :-)
    - Tusind tak! Er utroligt glad for at det er dig der syntes det.

    SvarSlet
  7. Hey! Fin blog! :-)
    Vil lige høre, om du kan anbefale nogle fede online shoppingsider udover de sædvanlige? :-)

    klem!

    SvarSlet
  8. Mange tak! :-)
    Tja, den svenske hjemmeside http://www.chapnlle.com syntes jeg hvertfald har en masse fede ting. Ellers elsker jeg også at finde ting og sager på http://www.etsy.com . ;-)

    SvarSlet