16.7.11

Going away.

Så er (de mange) tasker pakket, og om to timers tid tager mig og min familie afsted til to sommerhuse som vi skal bo i, i en uge hvert sted, så på lørdag om to uger tager jeg hjem igen. Det vil altså sige, at jeg skal være væk i to uger, men jeg kan stadig godt blogge, men jeg kan ikke love at jeg gør det hver dag. Men det finder jeg lige ud af når jeg først er kommet derover. Skal nok tage en masse billeder, så i kommer ikke til at kede jer, for i får en masse sommerhus-stemnings billeder! 

I skal nok snart høre fra mig! :-)

14 kommentarer:

  1. Årh, hvor hyggeligt! Hav nogle skønne uger :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, rigtig hyggeligt! Mange tak Clara, kan du også have det godt! :-)

    SvarSlet
  3. Håber du får en rigtig god ferie! (-:
    Knus Katarina

    SvarSlet
  4. Tak Katarina, i lige måde! :-)

    SvarSlet
  5. Fede tasker! Hvor er den store sorte fra?
    www.eyecandy-blog.com

    SvarSlet
  6. Rigtig god ferie Emma, nyd det! :-) Dejligt du stadig kan blogge, men ferie skal der også være plads til xx.

    SvarSlet
  7. Der er ikke noget bedre en sommerhusferie i danmark - håber i får bedre vejr, end der har været på det sidste :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  8. Emma: Ja! Har lige prøvet at finde et mærke, men kan ikke lige finde et, desværre. :-)
    Lisette: Mange tak Lisette! Ja, der skal også være tid til ferie, men man kan godt klemme et par indlæg ind imellem. ;-)
    Sissel Lykke: Nej, det er der bare ikke! - det håber jeg også, men vejrudsigten siger noget andet. :-)

    SvarSlet
  9. Hej Emma :-)
    Vil bare lige gøre dig opmærksom om, at jeg har reklameret om dig på min blog.
    Håber du tager et smut forbi, og læser det.
    XX
    Naivityinblack.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Super lækker blog du har dig og flotte billeder!
    Er blevet fast læser, måske du vil smutte et kig forbi min blog? (-:

    www.mode-amalie.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Emilie: Nej hvor dejligt, tjekker det ud med det samme, men ville alligevel have fundet ud af det, fordi jeg følger din skønne blog! :-)
    Amalie: Mange tak, Amalie!
    Velkommen til, tjekker din blog ud med det samme. ;-)

    SvarSlet
  12. Hvor er den fine brune taske fra? :-)

    SvarSlet
  13. Rigtig god ferie.. Lyder hyggeligt med to ugers sommerhus :D

    SvarSlet
  14. EMMA: Den fine brune taske er fra Decadent. :-)
    MariaDue: Mange tak. Ja, det er også hyggeligt. ;-)

    SvarSlet