2.7.11

A little bit of mads langer.






Mads Langer er en af mine ynglingskunstnere og hans musik er bare noget af det smukkeste! Jeg så ham live for ca. et år siden i sommerferien 2010 i Aalborg, og bagefter blev jeg helt besat. Lige efter koncerten købte jeg straks hans album via. iTunes på min iPhone midt på gaden. Damn, jeg er nødt til at se ham igen live - snart! Hvis i allerede kender til ham og hans musik, ved i nok allerede hvor fantastisk han er, men hvis i har ingen anelse om hvem han er, så tag lige og lyt til sangene nedenunder. De er alle tre fra hans nye album, Behold, som udkom for godt en måned siden. Den øverste er Microscope, din midterste er Riding Elevators og den nederste er The River Has Run Wild. Hvis i ikke kender til ham, men hører meget P3 i radioen, så prøv at høre Microscope, den spiller de nemlig på P3, og jeg hørte den så sent som i morges. :-)



11 kommentarer:

  1. Han gav ellers koncert i Aalborg den 14. maj, hvor han sagde at det var hans sidste livekoncerter før november:)

    SvarSlet
  2. Mmm... jeg er bare helt vild med Mads Langer! Og rigtig flotte billder ;-)
    Min yndlingssang fra ham er klart Fact Fiction men Microscope er også bare god.

    Rigtig sød blog - måske du også vil kigge forbi min?

    //Frederikke - http://tankerfra.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Anonym: Nej, hvor sørgeligt! Jeg kan da ikke vente helt til november. :-)
    Frederikke: Ja, er jeg (åbentlyst) også! Og ja, billederne er rigtig flotte.
    Ja, Fact Fiction er bare en sang man aldrig kan få nok af, men jeg har bare så mange ynglingssange, kan simpelthen ikke vælge én. :-)

    Mange tak - kigger forbi din med det samme. :-)

    SvarSlet
  4. hej Emma.. Vil lige høre, hvordan du har lavet den linje som er over hvert indlæg? (:

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Laura. Jeg brugte denne guide af Christina Rosa. :-)

    SvarSlet
  6. han er så fantastisk! fact-fiction forbliver en yndlings for mig! skønt indlæg.

    SvarSlet
  7. Ja han er! Ja, Fact Fiction er bare fantastisk! - Tak for rosen! :-)

    SvarSlet
  8. Hvordan sætter du et youtube link ind uden man kan se videoen? :-)
    ps: super fed blog!

    SvarSlet
  9. Når jeg har sat videoen ind i mit indlæg, så oppe i højre hjørne, kan jeg skrifte fra 'Skriv' til 'Rediger HTML' og så finder jeg videoen / videoerne og ændrer størrelsen på dem. :-)

    Håber det var forståeligt nok, ellers siger du bare til, så laver jeg en guide. :-)

    SvarSlet
  10. Er du Mads Langer fan? Det gør dig bare til en så meget bedre blogger! :-) Ej, haha, men jeg har bare endnu ikke set nogen blogger der kendte Mads. Jeg var til koncerten d. 14 maj i Aalborg, og det var helt fantastisk, skal helt klart til den næste i Aalborg (-;.

    - og rigtig god blog btw. :-D

    xx Louise M.

    SvarSlet
  11. Ja, det er jeg bestemt! Har faktisk heller ikke set en blogger der kan lide Mads endnu, så tusind tak fordi du syntes det gør mig til en bedre blogger. ;-)
    Jeg så ham jo også i Aalborg for et år siden, men tror nu at det bliver i Aarhus at jeg skal se ham næste gang jeg skal til en af hans koncerter, for det skal jeg! Hans koncerter er bare fantastiske.

    - Mange tak, er jeg utroligt glad for at du syntes! :-)

    SvarSlet