3.7.11

The little things.







Så troede i nok at jeg mente tumblr bloggen: justlittlethings, da i læste overskriften, men jeg mente nu jeres kommentarer. De er den lille ting, der gør det at blogge meget bedre! Når man tjekker sin mail, og ser at nogen har kommenteret på ens indlæg, så er det bare noget af det bedste! Har derfor samlet en masse søde kommentarer ovenfor, som jo egentlig bare er en lille ting, men de betyder nu alligevel ret meget. Bliv endelig ved med at skrive jeres ris og ros, fortælle jeres meninger, stille spørgsmål, ja, bare skriv! Lige siden jeg selv er begyndt at blogge, har jeg indset hvor dejligt det er at få kommentarer, så jeg skriver mange flere kommentarer nu, end jeg gjorde da jeg ikke havde en blog.

Det jeg ville sige var nu bare ...  tak til jer der kommenterer, det er en fryd for øjnene! :-) 

14 kommentarer:

  1. Jeg joiner lige skibet, for du har jo en helt fantastisk blog!
    - Man kan vist godt kalde mig liiidt Emma afhængig! :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, du er velkommen til at joine! Mange tak, er rigtig glad for at du kan lide min blog!
    - Hahah, det er da godt at høre - tror jeg. ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg er vildt glad for, at jeg er på billedet! Det betyder mindst lige så meget for mig, at folk bliver glade for de kommentare jeg skriver, som det betyder for mig, når jeg selv får nogle!

    BTW mange tusind tak for kommentaren på min blog, du kan se mit svar her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/07/inspirations-video.html?showComment=1309718433717#c5000273185006159047

    Jeg har faktisk også en overraskelse til dig, om et kvarter til tyve minutters tid! :-D

    /Zitha

    SvarSlet
  4. Så, der gik lige lidt længere tid, da mit net røg!

    Men du kan se overraskelsen lige her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/07/blogger-of-month-emma.html
    Håber du kan lide den! :-D

    /Zitha

    SvarSlet
  5. Det er jeg helt enig i, Zitha!
    Igen, tusind tak for din overraskelse! :-)

    SvarSlet
  6. Haha, igen det var så lidt! :-D

    SvarSlet
  7. Hej! Jeg har lagt mærke til, at du har kommenteret på min blog et par gange, og samtidig linket til din blog. Det er først nu, at jeg sådan rigtigt er gået ind på din blog - virkeligt fine billeder, jeg er sikker på, at det ikke er sidste gang, jeg er herinde! Og tusind tak for linket til min blog i din blogroll ude i siden :-)

    Alberte - 365 dage, 365 billeder - www.alberteluft.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Hej! Ja, jeg har kommenteret nogle gange på dine billeder, for de er jo så flotte! Velkommen til! - er glad for at du kan lide dem, du skal være velkommen til at blive ved med at kigge ind. Det var så lidt. :-)

    SvarSlet
  10. Super fed blog! Følger dig nu - glæder mig til mere!
    Kig evt. også forbi min blog, det ville glæde mig!

    // annesophiemunkjensen.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  11. Hej Emma!
    Lige et andet emne... :-D
    Den der sølv dobbelt kors ring du købte fra Ebay, der koster 42 kr. (mener jeg). Der står at "Yderligere omkostninger til told, skatter og/eller afgifter er ikke inkluderet." Skulle du betale noget af det? (eller blev det bare 42 kr. lige ud?) :-)

    SvarSlet
  12. Anne Sophie: Mange tak skal du ha'! Velkommen til. :-)
    Kigger forbi din blog med det samme!
    Camilla: Det kan jeg simpelthen ikke huske. Købte den med nogle andre ting, så ved ikke rigtig hvad prisen blev til sidst. :-)

    SvarSlet
  13. Ej hvor sjovt jeg er med på billedet, kan tydeligt huske da jeg skrev kommentaren! :-)
    Kan sagtens forstå dig søde Emma, den fantastiske følelse at få positive kommentare og man føler det er værd at lave indlæg betyder meget! xx.

    SvarSlet
  14. Ja, du er. Kan også tydeligt huske da jeg læste den. ;-)
    Det er helt korrekt!

    SvarSlet