21.7.11

Living on the northside.








Lovede jer at vise lidt billeder fra min ferie i sommerhus i går, så her er der lige nogle. Heroppe i Nordjylland skifter vejret meget mellem sol, overskyet og regn. Der har kun været én dag hvor det slet ikke skiftede, og det var i søndag for der regnede det hele dagen. Men de seneste dage har der heldigvis været godt vejr, især i går og i dag så det er bare lækkert! At være i sommerhus er simpelthen så hyggeligt, men tiden er godt nok gået hurtigt! Når vi skal afsted fra sommerhuset på lørdag, skal vi heldigvis videre til et nyt et, så det er rart at tænke på.
Håber i har det godt, der hvor i nu befinder jer i verden!

26 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder, jeg elsker virkelig også at være i sommerhus! x
    - og Hvor er jeg bare ærgelig over at vi ikke fik sagt hej, det ville havde været så hyggeligt :) PS: Jeg elsker din Haute couture trøje!

    / Du/ I- dine søskende, må have en dejlig ferie! :-)

    kykys

    SvarSlet
  2. Mange tak Kahrine! Ja, at være i sommerhus er bare det bedste!
    - Ja, det er bare simpelthen så ærgeligt, det ville have været så sjovt hvis vi fik sagt hej. Tak, jeg elsker den også helt(!) vildt! :-)

    Tak, det samme må du og Mathilde have! ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Emma :-)
    Har lige set billeder af dit og dine søstres værelser.. Jeg tænkte på, hvor har du dit tøjstativ fra?
    Btw. fed blog!!

    xx

    SvarSlet
  4. Det er så hyggeligt at være i sommerhus, bare at kunne koble af.. der er ingen andre mennesker end ens familie/venner :-)
    Vejret i Italien lyder ihvertfald til at være bedre end i Denmark!

    SvarSlet
  5. Anonym: Mit tøjstativ er fra Ikea, og jeg elsker det! ;-)
    Julie Kirstine: Helt enig, kunne ikke beskrive det bedre! :-)
    Ja, kunne godt forestille mig at vejret i Italien er meget bedre end i Danmark. :-)

    SvarSlet
  6. Hej Emma. På min blog har jeg lige lavet en blog anbefaling, og du er så heldig at være med i. Du kan tjekke indlægget her, og se hvad jeg har skrevet om din blog:

    http://ellisorev.blogspot.com/2011/07/min-blog-anbefaling.html

    SvarSlet
  7. Hej Veronica.
    Det lyder da forfærdeligt skønt, det tjekker jeg lige ud med et samme! :-)

    SvarSlet
  8. Hej Emma!
    Jeg er en af dine sidste nye følgere.
    Super flot på alle måder..
    Er selv lige kommet hjem fra en uge i Sverige, og de svenske skove er simpelthen så skønne at holde ferie i!
    Låve

    SvarSlet
  9. Utrolig flotte billeder, vildt fed blog - følger dig nu! :-)
    /Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Sanne: Hej!
    Velkommen til, det glæder mig at du vil følge min blog!
    Heldige dig, kunne jeg godt nok godt tænke mig at prøve. :-)
    Sofie: Mange tak - og velkommen til!

    SvarSlet
  11. Super super fine billeder! :-) Er nu fast læser.

    - Kig hellere end gerne forbi.
    //Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Mange tak, og velkommen til!
    - Kigger forbi med det samme. :-)

    SvarSlet
  13. Virkelig fine billeder! Følger din skønne blog fast :-))
    -Signe http://vores-garderobe.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Mange tak, Signe! Det er godt at høre. :-)

    SvarSlet
  15. Lyder dejligt. Fine billeder :-) Er også i Nordjylland og jeg synes at vi har været utroligt heldige med vejret.. Men nu er det også hjem til grå København.

    whenadropofwaterhits.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Det er det også, og tak! :-) Ja, vi har faktisk været utroligt heldige, har bare pakket en million striktrøjer som jeg slet ikke har fået brugt.

    SvarSlet
  17. Super fine billeder!

    amalias-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Hehe.. Jeg fik brugt mine om aftenen :-)

    SvarSlet
  19. Amalia: Tak!
    Frida: Ja, det var nu egentlig ret klogt, men de næste par dage tror jeg jeg får brugt dem alligevel, for vejret ser ikke for godt ud. :-)

    SvarSlet
  20. nice blog, som jeg godt kunne tænke mig at se mere til!
    kunne være rigtig fedt hvis du gad at tjekke min blog ud, og måske blive fast læser:)

    http://shivsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  21. Tak, er glad for at du kan lide min blog!
    Tjekker da selvfølgelig din blog ud med det samme. :-)

    SvarSlet
  22. Nej det gør det heller ikke her.. Skal til at sætte billeder af regnen op på min nye blog.. Hihi :-) Ville blive glad hvis du også ville tage et kig på min x-)

    whenadropofwaterhits.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Ja, det er noget værre noget... Har da allerede taget et kig på din blog og er blevet fast læser på bloglovin. :-)

    SvarSlet
  24. Du tager altid nogen virkelig flotte billeder! Og tak for en fed blog som altid inspirere! Thumps up herfra!:-)

    //Anna
    www.howwepose.blogspot.com

    SvarSlet
  25. How we pose: Mange tak, er jeg rigtig glad for at du syntes! :-)
    Frida: Så lidt. ;-)

    SvarSlet