23.7.11

Love on the monki.

Monki har slettet alt af deres forår- og sommertøj på deres hjemmeside, og nu er der kun ting fra deres efterårskollektion, så jeg satte lige et par favoritter sammen i en collage. Jeg må sige, at Monki squ har gjort det igen ... Man skulle næsten tro at billedet var i sort / hvid, hvis man ser bort fra den karry-gule tee. Syntes bare farven er så flot, og så elsker jeg også bare karry i det hele taget ...

Jeg er nu landet i det andet sommerhus, og hold da kæft (undskyld) hvor er det fedt! Det er gammelt og utroligt retro. Skal nok tage en masse billeder af det i morgen, for i er simpelthen nødt til at fornemme hvor sejt det er! :-)

See ya' tommorrow!

16 kommentarer:

  1. Hvor er jeg vild med t-shirten med skyprint på!!

    SvarSlet
  2. Monki er bare fantastisk! Basta bum..

    SvarSlet
  3. tjek lige den her blog. den er fed ! :) http://www.andthewhite.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Line-Malou: Ja, det er også min favorit, og jeg skal(!) bare have den! :-)
    Sofie: Helt enig, og det kan bare slet ikke diskuteres.
    Frederikke: Tjekker den ud med det samme, tak på forhånd! :-)

    SvarSlet
  5. Fandt lige din blog, og den er vildt fed, blev fastlæser med det samme! Er også helt vild men monki's nye kollektion elsker de brændte farver og sort/hvis :)
    xoxo

    www.najaolesen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Velkommen til! - er glad for at du vil læse med! Ja, brændte farver og sort/hvid er bare flot! :-)

    SvarSlet
  7. Godt nok en lækker karrygul farve! :-)

    Jeg tænkte på, hvordan laver du dine collager? Jeg har selv en Macbook Pro (mener at jeg har set at du selv har Mac..) :-)

    SvarSlet
  8. Ja, den er så lækker!

    Jo, jeg har en mac, og jeg laver mine collager i Photoshop. :-)

    SvarSlet
  9. Nej hvor lyder det dejligt, nyd det nu! :-)
    Jeg har altid været vild med Monki, og ja, nu har de gjort det igen. De ting er bare alt for fine.

    xx

    SvarSlet
  10. Ja, du kan tro jeg nyder det! :-)
    Monki er bare skøn!

    SvarSlet
  11. EMMA JEG EEEEELSKER SIMPELTHEN DIN BLOG! ;) Hehe
    -Btw, jeg elsker toppen med sky-print...

    ThereIsABitOfLoveInAllOfUs.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Kom lige forbi din blog, og elsker den ! er blevet fast læser.

    Elsker t-shirten med skyerne, den er vildt fed.

    Cecilia Mervig

    SvarSlet
  13. Anna Lock: Ih, mange tusind tak! Er jeg glad for at høre. ;-)
    Ja, den med sky-print er også min favorit!
    Cecilia: Velkommen til - er glad for at du vil læse med!
    Ja, den er bare så fed. :-)

    SvarSlet
  14. Alle disse ting er da mere end velkommen til at flytte ind i min garderobe! Elsker især t-shirten med skyprintet! Du har en virkelig fed stil og din blog inspirerer mig altid!
    Håber at du vil tjekke min og min venindes blog ud. Vi har næsten lige startet den og det ville være fantastisk hvis du ville sige hvad du syntes:-)
    www.howwepose.blogspot.com

    //Anna

    SvarSlet
  15. How we pose: Ja, de er også mere end velkomne til at flytte ind i min garderobe! Den med sky-print er også min favorit! Ih, mange tak for din ros, det er dejligt at du syntes det!
    Tjekker da selvfølgelig dig og din venindes blog ud, og kommentere hvad jeg syntes. :-)

    SvarSlet
  16. Der er ikke mange som monki, deres tøj er peeeerfekt!
    Tjek min photoblog ud!
    x
    http://the-black-one.blogspot.com/

    SvarSlet