5.7.11

New in 040711.
















White top: Monki, Black top: Monki, Black 'n' white tee's: H&M, Asymmetrisk tee: Monki, White band tee: H&M Divided, Shorts: Weekday, Bandeau BH: Monki.

Det var de ting jeg fik købt i går. Men bliver bare så(!) fristet af udsalgende, at man bare ikke kan lade tøjet blive hængende, for man er bare nødt til at købe det hele! Eller, en lille del af det hele. Det her var hvertfald hvad jeg kom hjem med i går, og jeg kunne sagtens have købt meget mere, men det havde jeg slet, slet ikke råd til. Ville bare ønske at der ligepludselig dumpede lidt flere pengene ind på min bank konto, så jeg kan tage til Aarhus igen og købe lidt mere! - men det er bare aldrig sket - endnu! :-)

11 kommentarer:

  1. Hold da fast. Det er nogle lækre køb!
    Så må solen bare gerne skinne, så det nye sommertøj kan blive brugt.
    Jeg grinte lidt over ”Det er ikke en kjole”-teksten. Originalt!

    Smil og glade tanker
    Josefine
    http://minvindueskarm.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak, er også vild med dem!
    Ja, nu må solen meget gerne titte frem, så jeg kan afprøve tøjet ordentligt! :-)

    SvarSlet
  3. Vildt lækre sager! Har selv lige været ved at købe den første - den er så fin! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Det med mystiske penge på bankkontoen er heller ikke sket for mig endnu - desværre :)
    Jeg er ret vild med bh'en, shorts'ne og den øverste bluse. Hvad gav du for de tre ting? :)

    SvarSlet
  5. Agnes: Tak! Ja, den er simpelthen så fin! :-)
    Sarah: Ja, sådan noget burde ske i virkeligheden. :-)
    bh'en kostede 60 kr., shorts'ne nedsat med 75% hvilket så var 100 kr. og den øverste bluse tror jeg kostede 80 kr, men er ikke helt sikker. ;-)

    SvarSlet
  6. Fed blog. Er vild med stilen! :-)
    Er fast læser nu.

    www.pioneren.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Mange tak, fedt at du kan lide stilen! :-)
    Velkommen til, tjekker din blog ud nu.

    SvarSlet
  8. Jeg elsker tøjet! Nu overvejer jeg også endnu en tur til Århus, for at komme i monki. Det er så ærgerligt at de ikke har butikken her, hvor jeg bor! :)
    //emiliefrederikke.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Det gør jeg også! Kan jeg godt forstå, overvejer jeg også selv, bare for at købe mere i Monki. ;-)

    SvarSlet
  10. Det godt nok nogle lækre ting du har købt dig! Jeg ville ønske vi have en monki butik her i esbjerg, it sucks!
    btw. rigtig fed blog! :-)

    - Jenny Tran
    www.jennytran2.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Tak! Kan jeg godt forstå, kan ikke leve uden en Monki i nærheden!
    Mange tak, er rigtig glad for at du kan lide den! :-)

    SvarSlet