31.7.11

New in: Aalborg.






Det her var de ting jeg fik købt i går i Aalborg. Nogle af jeg gættede på at jeg havde købt tee'en fra Monki med sky-print eller den karrygule, og i havde helt ret i den med sky-print. Jeg prøvede faktisk den karrygule tee, men den fungerede ikke rigtig, syntes jeg. Elsker bare tee'en med sky-print, og havde en fornemmelse af at den hurtigt ville blive udsolgt, så er rigtig glad for at jeg har fået den købt. Så stødte jeg også på en fin sort tee med en fuldmåne, træer og en elg, som jeg simpelthen bare ikke kunne stå for, så den var også nødt til at komme med hjem! Og efter lang tids søgen fandt jeg nogle lædershort, og så endda fra Vila, sat ned fra 300 kr til 100 kr. (de ser godt nok lidt krøllede ud på billederne - ups) ;-) Bikini-toppen er fra H&M - måske lidt sent at købe endnu en bikini, men kunne bare ikke lade vær.

- Undskyld at tøjet sidder så rodet, men efter jeg har været væk hjemmefra i to uger, er der bare vokset en masse tynde, lange grene på min haves træer, så det kan simpelthen ikke undgås at se rodet ud. ;-)

16 kommentarer:

  1. Virkelig fede ting du har fundet!! :) Jeg ville lige høre om hvordan du har fået dit lille ikon som normalt er en orange firkant med et hvidt B om til en sort fugl der flyver. det ser virkelig flot ud. Jeg håber du forstår hvad jeg mener.. man kan se det hvis man f.eks. går ind på en bruger der følger dig og ruller ned i "blogs jeg følger" eller hvad den hedder. så er de fleste ikoner det orange B, men din er fuglen.

    Hilsen Sofie Louise

    www.so-many-shades-of.white.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak! Inde på Design oppe øverst, står der noget med 'Favicon' og 'rediger'. Du trykker så rediger, og kan så putte dit eget billede ind, men det skal være kvadratisk, ellers virker det ikke. Der går også lige nogle dage før faviconen viser sig på ens side. Line-Malou fra bloggen Tusindkamel har lavet en lidt anden guide til hvordan man får en, men det indlæg kan du se her: http://tusindkamel.blogspot.com/2011/07/guide-til-favicon.html

    SvarSlet
  3. Så var det den med skyprint! Den ser virkelig lækker ud! :-)

    SvarSlet
  4. Ja det var! Det er den også! :-)

    SvarSlet
  5. Nej hvor er det fedt! Hvorfor har jeg aldrig set de to tees? De er vildt fede! Jeg må i Monki næste gang jeg skal ind til byen!

    SvarSlet
  6. Ja, det er det hvertfald! Det ved jeg heller ikke, men syntes helt sikkert du skal tage et smut forbi Monki og tjekke dem ud. :-)

    SvarSlet
  7. Super super super fede ting!! :-D

    xx

    SvarSlet
  8. Johanne: Ja, er helt enig! :-)
    Camilla: Tak! ;-)

    SvarSlet
  9. Tak for svaret jeg prøver mig frem!! :)

    SvarSlet
  10. NEEEEEEJ! så var det bare mig der ikke kiggede ordentlig efter i monki, da jeg var i aalborg i torsdag. Pis os, den er SÅ pæn den med skyprintet, æv :)

    SvarSlet
  11. Hader også bare når sådan noget sker! Håber du finder den, næste gang du besøger en Monki forretning, for ja, den er bare SÅ pæn. :-)

    SvarSlet
  12. Den t-shirt med dådyret og månen, ved du om det var en ny vare, eller? :) Den er VILDT fed! Den havde jeg slet ikke set før :)

    SvarSlet
  13. Jeg tror hvertfald det er en ny vare, for jeg havde heller aldrig set den før, og den kostede fuld pris. :-) Og ja, den er helt vildt fed!

    SvarSlet