20.7.11

New in: top, necklace 'n' ring.








Nye ting jeg har købt her i lysets land (Nordjylland). Toppen er fra - hold it ... Only! Mærkeligt, i know, gik også kun derind for at kigge på halskæder, men så fandt min søster den fjer top og tænkte straks på mig og bloggens logo, og så syntes jeg faktisk den var ret pæn, så den kom altså med hjem. Rav-ringen købte jeg i en eller anden random butik som til 25 kr. Jeg købte korshalskæden i dag, da jeg var i Skagen for at spise middagsmad med min familie og jeg elsker den, for jeg har bare ledt efter en i laaang tid! Inden vi spiste, så mig og mine søstre Mathilde og Kathrine fra bloggen ENDLESSCOLOURS og mig og min storesøster var helt go' på at gå hen og sige hej, men så gik de. Er ret sikker på at de også så mig, for de kiggede sådan tilbage da de gik forbi mig. 
Har nogen af jer nogensinde set en af jeres 'bloggere' og ville i turde gå hen og sige hej? 

Undskyld jeg ikke har blogget de seneste par dage, men altså ... når der er ferie, så er der squ ferie! Skal nok poste lidt sommerhus billeder i morgen! :-)

15 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting! Er helt vild med toppen og ringen! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Super fed top!
    Hvor meget måtte du give for den?

    Simone

    SvarSlet
  3. Årh, jeg skal da helt sikkert hen og kigge efter den top i Only! Rigtig fine ting du har fået der :)

    Hehe, Mathilde er min bedste veninde :)

    Jeg så Sidsel fra Sidsel og Lasse i Weekday i Århus forleden :D

    SvarSlet
  4. Er blevet ret vild med det der fjer-tryk :) Fede ting !

    //Victoria.
    www.thawaitisover.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Rigtig fine ting, er især vild med ravringen, den er super smuk. Jeg har aldrig selv mødt en af 'mine' bloggere og sagt hej, men en af mine egne læsere kom og sagde hej i H&M i aarhus i mandags. Det var ret sjovt at blive genkendt af en man ikke anede hvem var, men synes nu bare det var positivt at hun turde at komme og sige hej :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  6. super fede ting.. er ret vild med toppen og ringen.. man skulle ikke tror den var fra Only :)

    SvarSlet
  7. Agnes Victoria: Mange tak! :-)
    Simone: Tak, syntes jeg også! Jeg måtte give 100 k. for den. ;-)
    Regitse: Ja, kan jeg godt forstå! Mange tak. :-)
    Ja, det vidste jeg faktisk godt. ;-)
    Sejt.
    Victoria: Kan jeg godt forstå. Tusind tak! :-)
    Sisse Lykke: Mange tak, ja, elsker også ravringen. ja, det var godt nok positivt at hun turde gå hen og sige hej. ;-)
    Freja: Tak. Nej, man skulle nemlig slet ikke tro den var fra Only. :-)

    SvarSlet
  8. Så Ida fra Tankevæggen udenfor Ikea igår, skulle til at sige hej, men måtte videre :)

    SvarSlet
  9. Ej, hvor sjovt :D Vi så også jer, og vi ville også havde sagt hej til jer. Men så var der så mange mennesker og så blev I helt væk! Men lad os sige at vi siger hej til hinanden næste gang. Haha :D!

    SvarSlet
  10. Fin top :) Nogle gange skal man gøre sig selv den tjeneste og gå ind i en butik, men normalt ikke shopper i. Man kan gøre sig nogle gode fund.

    SvarSlet
  11. Mathilde: Sejt. :-)
    Kathrine&Mathilde: Ja, syntes det nok! Ja, der var helt kaos med alle de mennesker, men næste gang vi ser hinanden så siger vi hej. :-)
    Michelle: Tak! Ja, det er man altså nødt til nogle gange. ;-)

    SvarSlet
  12. Årh, lækre ting! Den halskæde dér!

    - Jeg ville helt klart sige hej - nok med bankende hjerte.
    Har prøvet at blive genkendt, men personen turde ikke sige hej, så det er lidt ærgerligt. Så jeg ville helt klart sige hej! :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Tak! Er helt enig!

    - Kunne ikke beskrive det bedre. :-)

    SvarSlet
  14. Ej har den samme halskæde! :-D Lige præcis den samme! Elsker også toppen :-) Du har også en rigtig sød blog.

    http://thitbthyrring.blogspot.com/

    //Thit

    SvarSlet
  15. Ej, hvor sjovt! :-) Den er bare skøn! Mange tak, er jeg glad for at du syntes. ;-)

    SvarSlet