14.7.11

Purple rain.












Nøj, hvor det dog regner i dag! Det bliver bare ved, og ved, og ved ... Men det nu rigtig hyggeligt at lytte til, så lidt godt er det nu. Men så alligevel, er det ikke særligt godt at tænke på at det regner, for det er jo sommer, og det er altså ikke særlig sommerligt når det regner.

Hvad angår de to kopper på de nederste billeder, så er det nogle jeg har fået for nylig. Fik først 'plastic' koppen for nogle uger siden af min moster, fordi hun vidste at jeg syntes det er vildt sej. I går fik jeg så 'papir' koppen. Ved faktisk ikke hvad sådan en hedder, men selve koppen hedder 'I Am Not A Paper Cup', så det er sikkert papir kop. Den fik jeg fordi jeg vandt en giveaway på bloggen A - Love This som køres af Anna Sjalin, og jeg vandt et gavekort på 200 kr. til en hjemmeside kaldet coolstuff.dk. På hjemmesiden er der en masse forskellige mærkelig og sjove ting, men jeg endte med at købe papir koppen, som jo faktisk er en porcelæns kop og toppen er af silikone. Syntes den er vildt sej og praktisk, og det var dejligt endelig(!) at vinde noget, for jeg vinder bare aldrig noget. :-)

btw. nu ligger jeg nr. 3 på 'Up and Coming' på Bloglovin, så i dag er også en dejlig dag! Det er helt vildt, jeg bliver så glad af at se det. :-)

11 kommentarer:

  1. Haha, fedt! Kan se du har en kærlighed til nips! :D

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Den kan vidst allerede tages i brug, med det her vejr ;-) xx.

    http://lisette-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Juie Kirstine: Hahah, ja, jeg elsker nips! Bruger ikke kun mine penge på tøj. ;-)
    Lisette: Ja, den er. Har også tænkt mig at prøve at tage den i brug i dag, med en dejlig kop te! :-)

    SvarSlet
  4. Kan sagtens forstå at du er på 'up and coming', da din blog er vildt fed! :) jeg er nu fast læser.


    håber du vil tage et kig forbi min blog - selvom den er ret ny.
    blogofcamilla.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak Camilla, hvor er du sød! :-)

    Tager selvfølgelig et kig forbi din blog!

    SvarSlet
  6. Har du et link til bloggen? Jeg kan ikke lige selv finde det, men jeg mener at jeg har læst den før.. :-)

    SvarSlet
  7. ja, det har jeg. :-) http://annasjalin.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Cool cups :) Er især vild med "plastic" koppen :) hæh

    Ja regnvejr stinker, især forbi man burde kunne side ude og nyde sommeren og solen :/

    Mvh. Michelle-Marie
    http://miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Tak! Ja, elsker også bare 'plastic' koppen. :-)

    Regnvejr er bare surt, især når det kommer om sommeren!

    SvarSlet
  10. Hvor er de lækre! :-)
    - Tillykke med det, det fortjener du jo!

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Tak, tak!
    - Tak igen, er jeg glad for at du syntes!

    SvarSlet