8.7.11

Random'ness.




Lidt random billeder er hvad jeg kan komme med i dag. Har en sweater, bluse, kjole ting på fra genbrug og fingerring fra ebay, men den er oprindeligt fra H&M Divided. Skulle bare have noget behageligt på i morges, da jeg skulle på arbejde igen i dag, og arbejde indebærer at sidde foran en computer i syv timer, så den sweater, bluse, kjole ting fungerede meget godt til det. Enkelt og sort - good! 

Har de seneste par dage arbejdet lidt på at lave blog anbefalninger, så hvis i har en blog eller kender til en som i syntes er vildt god, så bare skriv en kommentar, så jeg kan få dem kigget igennem og måske lige få et par stykker mere med i min blog anbefaling. :-)

21 kommentarer:

  1. Fine billeder, og flot neglelak (:
    Jeg har den samme ring.

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker farven på den neglelak! :)
    -Maria Elisabeth
    http://daybyday-photobyphoto.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Simone: Mange tak!
    Den ring er bare så flot. ;-)
    Maria Elizabeth: Det gør jeg også! Da jeg går meget i sort & hvid, passer den jo til hvert af mine outfits! :-)

    SvarSlet
  4. Den her blog er godt på vej!
    udover det er en tanke blog, og billede blog er det også begyndt at blive en modeblog, og den er virkelig god bloggen og den fanger én!

    http://tekstertilverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Du er meget meget velkommen til at kigge forbi min blog Emma. Du har kigget forbi, og smidt en kommentar før, det blev jeg rigtig glad for! :-) Jeg startede med at blogge for nogle måneder siden, men jeg har aldrig fået mange læsere. Min blog startede med at være træls pga små billeder osv. Men den er virkelig blevet fin nu :-)

    SvarSlet
  7. Fine billeder, og hvor er du køn! :-)

    SvarSlet
  8. Anonym: Tak for dine dejlige ord! Det varmer. Er rigtgi glad for at du syntes min blok fanger én! :-)
    Lisette: Jeg følger allerede din blog, den er så skøn! ;-)
    Camilla: Mange tak, hvor er du sød! :-)

    SvarSlet
  9. Dejlig blog du har dig... Kig gerne forbi min blog. Simonebjoernklausen.blogspot.com. Men lev med at jeg er ny, men indlæggende skal nok strømme ind med tiden :) KNUS

    SvarSlet
  10. Tusind tak Emma, dejligt! :-)
    Du virker bare så sød, dejligt med en god blogger som dig!!!

    SvarSlet
  11. Hej Emma! jeg er blevet hacket, for den der udgiver sig for at være "anonym" og har skrevet alt det der + og skriver mit blognavn, er ikke mig.
    Men jeg er enig med den anonyme om, at din blog fanger én.
    Ville bare lige sige det. :-)
    God sommer!

    SvarSlet
  12. P.s det er mig Caroline, som er ejeren af tekstertilverden.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Simone: Tak skal du ha'! Kigger forbi med det samme. :-)
    Lisette: Hvor er du sød! Det varmer, virkelig!
    Caroline: Ej, hvor uhyggeligt! Så var det da godt at du var enig med hackeren. God sommer til dig, også! :-)
    Julie: Tak!

    SvarSlet
  14. Elsker din blog! Vil anbefale Rikkesander.com den er jeg vild med! :-)

    SvarSlet
  15. Ej en fin neglelak! Er helt vild med din blog!
    Har selv lige startet en med min veninde, håber du vil tjekke den ud :)
    www.howwepose.blogspot.com

    //Anna

    SvarSlet
  16. Naja: Tusind tak! Ja, følger også Rikkesander.com, er også så vild med hendes blog! :-)
    Anna: Tak! Er glad for at du kan lide den!
    Tjekker jeres blog ud med det samme! :-)

    SvarSlet
  17. Hvad arbejder du med? (-:

    Du må gerne kigge forbi min blog!

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Det er sådan noget med at oprette kontakter ved et firma og dele dem ind i grupper, og sådan. :-)

    SvarSlet
  19. Rigtig fed blog, er blevet fast læser :-)
    jeg er vild med din ring!

    http://thoughtswrittenbyme.blogspot.com/

    SvarSlet
  20. Mange tak, velkommen til! :-)
    Det er jeg også!

    SvarSlet