25.7.11

Retro'ness.

















Lidt (mange) billeder fra denne uges sommerhus. Håber i kan fornemme hvor utroligt sejt, retro og hyggeligt her er!

Skulle egentligt have lagt billederne ind i går, men det glemte jeg altså. Tror det var på grund af den lur jeg kom til at tage, og ja, så forsvandt det bare lige. Nå, men så får i dem bare nu, for jeg har ikke kunnet gøre det tidligere, for jeg kun nåede at spise morgenmad i morges og tjekke nogle indæg på bloglovin, og så var det ellers ud af døren og hen til Løkken. Så det' hygge.

Håber i har det godt, søde læsere!



5 kommentarer:

  1. Det ser virkelig hyggeligt ud. Et ægte sommerhus! Hvor er du heldig Emma :-)

    xx - lisette-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er det fedt! I modsætning til mange andre bloggere der indrætter sit værelse minimalistisk, gør jeg faktisk ligesom billederne ovenover. Men det er fordi, at det er det der passer bedst til det rum jeg bor i.
    Love your blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi:

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Virkelig fint og hyggeligt. Elsker især kopperne og tekanden på sidste billede! Det er ser virkelig hyggeligt ud, håber i får bedre vejr i den her uge, for der er virkelig nogle gode strande oppe ved Løkken. Hav en dejlig ferie!

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  4. Årh, hvor ser det hyggeligt ud! :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Lisette: Ja, det er bare rigtig hyggeligt! :-)
    Emma: Ja, det er! Det lyder rigtig fedt, med dit værelses indretning!
    Mange tak, er jeg glad for.
    - Kigger forbi med det samme.
    Sisse Lykke: Ja, det er det hvertfald. Håber også vi får godt vejr, for ja, der er nogle vildt gode strande heroppe i Løkken. :-)
    Clara: Ja, det er det også! ;-)

    SvarSlet