7.7.11

Spread your wings as the butterfly.









Hapsede lige nogle billeder af en sommerfugl i går i min have. Den blev der ret længe, og lod mig komme rigtig tæt på, jeg mener prøv lige at tjekke de detaljer ud man kan se på billederne! Hvor er de godt nok flotte, de sommerfugle.

Er lige nu på sommerjob hos min fars arbejde. Ved ikke hvor mange dage jeg skal arbejde, men bare indtil jeg er færdig med det jeg laver. Har mit helt eget kontor! Men må hellere komme tilbage til arbejdet, inden min far opdager jeg lige har taget en pause ... ;-)

13 kommentarer:

  1. fed blog! er lige blevet fast læser:) kig evt. forbi www.stylebykarolinestroem.blogspot.com :)

    SvarSlet
  2. Mange tak! Velkommen til! Kigger da selvfølgelig forbi. :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte billeder, Emma :-)

    Knus,
    Katarina
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Awesome blog! Beautiful pictures!^^
    Have a look at mine here: http://chicpoint.blogspot.com/

    We can follow each other if you want! :)

    SvarSlet
  5. Thanks! I'm glad you like them! :-)
    I'll take a look immediately!

    SvarSlet
  6. Smukke billeder, sikke tæt på du kunne komme :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle smukke billeder, du er virkelig god din fotograf! :-) thumbs up!

    http://lisette-fashion.blogspot.com/ - læsere søges!

    SvarSlet
  8. Sarah: Tak Sarah, ja, jeg kunne komme ret så tæt på. :-)
    Lisette: Mange tak, hvor er du sød! Er jeg rigtig glad for at du syntes. ;-)

    SvarSlet
  9. Fantastiske billeder! Er vild med nr. 4! :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Tusind tak! Det er jeg også, der kan man bare se detaljerne vildt tydeligt! :-)

    SvarSlet
  11. cool blog! i saw your nice inspiration compositions in one of the posts above, i love them! especially the one with marie from vilde kaniner!
    i'm a new fan, followed(;

    xzoé

    SvarSlet
  12. Thanks! I'm glad you like them! :-)
    Well, welcome!

    SvarSlet